10 Ocak 2018 Çarşamba

Shiga'da Sonbahar






 Yoshi ile bir cafeye gitmiştik. Orada okuduğum bir dergide görmüştüm burayı. Tabii ki hemen Yoshi'ye gösterdim, buraya gidelim diye. O da sağolsun hemen araştırmalara girip, ilk izin gününde atladık arabamıza.



Bizim evden 2 saat kadar sürdü ulaşmamız. Ve şansımıza Sohbahar Festivali'nin son günüydü. Bir sürü sergi, insan ve araç vardı.



2.4 km boyunca 500 kadar kızılağaç (sanırım türkçesi bu) sıralanmıştı. Bazı yerlerde dallar birbirine karışıyordu.



Şansımıza da hava çok güzeldi. Epey bir yürüdük yol boyunca. Sonra da sergilere gidip yemeğimizi yedik. Tabii ki canlı müzik eşliğinde. O da günün keyifli anlarından biriydi.


İnternette gördüm kış ve ilkbahar fotoğraflarını o da çok hoşuma gitti. Belli mi olur belki diğer mevsimlerde de gidip görme şansımız olur.

Günün videosunu da ekliyorum. Çaylar, kahveler hazırlansın!

İyi seyirler!

3 yorum:

  1. Yaa ne kadar güzel altın rengi ağaçlar. 😍 gezmiş kadar oldum sayende ablam.. 😄 Umarım canlı gezmekte nasip olur.. 🤗 Sevgiyle kal... 💙

    YanıtlaSil
  2. Guzel bir gun gecirmissiniz... severek okudum :):) halen blog yazıp ve okuyan birileri var tabii ki.. festival her yıl mı oluyor?

    YanıtlaSil
  3. Baharda çiçekler açtığı zaman gitmeni isterim. Çünkü ben olsam ayaklarım kıçıma vura vura giderdim :) geç okumuş olmam tembelliğimle alakalı, sevgiler :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül