22 Ocak 2018 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #209

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:yilmazailesi6109
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.




En son 25 Eylül'de yazmışım İnstagram ile Pazartesi yazımı. Vay bee! ara sıra mesaj geliyor özledik bu seriyi diye :) Bugün ben de özledim o yüzden yazmak istedim.

Burası benim başucum. O gece yeni bir kitaba başlamıştım. Ama önsöz okumaktan kitaba varamadan sızdım :) Ve sormuştum siz önsöz okur musunuz diye?




Ihlamur, cinnamon roll (nasıl türkçeleştirilir? tarçınlı çörek?) ve yeni kalem al sana mutluluk :D



Tayvan vizesine başvurmak için Osaka'ya gitmiştik. Gidince meşhuuurrr cheesecake kuyruğuna girdik :) videosu yayında ekliyorum hemen alta







Yeni kitaplarım geldi. Birkaçını okumaya başladım bile :D bakalım ne zaman bitecekler!




Eeee bizle bitmesin mi yazı :) Erina ve Şahin'in düğününden biz!

Biz sabaha karşı yola çıkıyoruz, Tayvan'a doğru
dualarınızı alırız :)

Çok güzel bir hafta olsun hepimiz için!

Güzel bir hafta olsun hepimiz için. İyi düşünelim iyi olsun!
Serinin diğer yazıları için buraya tık tık 

6 yorum:

  1. Yoshi ile süpersiniz, maşallah diyorum, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Aaa ne güzel instagram ile Pazartesi geri dönmüş :)
    Tayvan'da inşaallah benim geçirdiğim kadar, hatta daha da iyi vakit geçirirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. Yaa özlemişim bu yazını.. 🤗 Ben önemleri önce bakıyorum kitap içeriği hakkında bilgi vermiyorsa okuyorum veriyorsa da en son okuyorum. 🙈

    YanıtlaSil
  4. hayırlı yolculuklar, iyi gezmeler, tatlı anı biriktirmeler muck ..

    YanıtlaSil
  5. Sayfana tesadüfen denk geldim. Çok güzelsiniz Allah mutluluğunuzu daim etsin.

    YanıtlaSil
  6. O cinnamon roll'u ben tarçınlı dolama diye çevirirdim ama dolama Türkiye'de ayakta hani.. Neyse devam edemicem galibaaaöğğrr.......

    Mutluluklar Erina ve Şahin'e.. Size de tabii.. Siz kıdemlisiniz, size kıdeminizden dolayı 3 kat daha mutluluklar dilerim...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül