24 Haziran 2017 Cumartesi

Turuncu Kasa Alışverişim



 Japonya'dan gelmeden önce yapmıştım bu alışverişi. Gelir gelmez güneş kremlerim hazır olsun diye.  Kaç gündür buradayım ama hala kısmet olmadı denize gitmek. Neye niyet neye kısmet.

Turuncukasa sitesinden sanırım daha önce hiç alışveriş yapmamıştım. Nuxe Sun ürünlerini indirimli görünce dayanamadım aldım.

Nuxe Sun ürünleri fiyat bilgileri için buraya tık tık 

Birkaç senedir ailece (benim yüzümden)  Nuxe Sun ürünleri kullanıyoruz. Kokusuna ve performansına bayılıyoruz.

Sitede 5 adet deniz ürünü alana aşağıdaki ürünler hediye geldiği için denemek amacı ile Avene güneş sonrası nemlendiricisini de aldım. Henüz kullanmadım ama deniz sonrası kullanışlı bir ürün olacağını düşünüyorum.

Ürüne gitmek için buraya tık tık 




Bunlar da hediye gelen ürünler.  Az önce siteye baktım da ürünler değişmiş sanırım.  Bu ürünler harici bir sürü başka şeyler de aldım. Tek bir videoda anlattım. Ekliyorum :) Diğer ürünlerin blog yazıları da gelecek!

Siz yazı hangi ürünlerle geçiriyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül