10 Mayıs 2017 Çarşamba

Lost on You



  Spotify'de bir anda çıkmıştı karşıma. Trende parça parça etmişti beni. O günden beri delice dinlediğim bir şarkıdır 'Lost on you'

Sesine ve karizmasına bayılıyorum LP'nin..

Bazı şarkılar, sözler sebepli ya da sebepsiz alır götürür ya insanı. İşte bu şarkıda olan bu 'lost on you' diye isyan edesim geliyor. Tabii sesim o kadar güzel olmadığından içimden atıyorum bu çığlığı.
Tanışmamış olanlarla tanıştırayım dedim şarkıyı.
  Let's raise a glass or two
to all the things I've lost on you
oh-oh
Tell me are they lost on you?
oh-oh
Just that you could cut me loose
oh-oh
After everything I've lost on you
is that lost on you?


3 yorum:

  1. Dinledim bende senden duyunca çok beğendim

    YanıtlaSil
  2. Sergülüm aylardır hergün dinlediğim şarkı hani insanin dinledikçe dinleyesi gelen şarkılardan vardir ya onlardan bir tanesi sıkılcagımı hiç sanmıyorum katılıyorum sana lp nin maskülen karizmatik tarzi ayri bir hava sevgilisinin güzel ve cekici olmasi ayrı bir hava arada instagram hesabına girer bakarım lp nin ayrılmasını istemediğim çiftlerdendir delimiyim neyim acaba...😍

    YanıtlaSil
  3. Sergülüm aylardır hergün dinlediğim şarkı hani insanin dinledikçe dinleyesi gelen şarkılardan vardir ya onlardan bir tanesi sıkılcagımı hiç sanmıyorum katılıyorum sana lp nin maskülen karizmatik tarzi ayri bir hava sevgilisinin güzel ve cekici olmasi ayrı bir hava arada instagram hesabına girer bakarım lp nin ayrılmasını istemediğim çiftlerdendir delimiyim neyim acaba...😍

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül