11 Şubat 2017 Cumartesi

Cult Beauty Alışverişim




Aslında her şey maske ile başladı. Çok uzun zamandır maskeyi almak ve denemek istiyordum. Ama bir türlü kendimi ikna edemiyordum. Bir İngiliz sitesi Cult Beauty malum her şey İngiliz Poundu eee kur da malum. Neyse yılbaşı hediyesi dedim kendime ve bir çılgınlık yaptım.  Oralardan buralara yalnız gelsin de istemedim.

Aesop Parsley Seed Cleaning  Masque £30.00için buraya tık tık

Paket gelince bir açtım baktım ki maske yok içinde yıkıldım! Yerine aynı markanın el sabununu göndermişler.

Aesop Résurrection Aromatique Hand Wash £27.00için buraya tık tık 

Tabii ki önce yıkıldım ama sitenin müşteri temsilcisi süperdi. Üzgün olduklarını ve ne kadar üzgün olduklarını gösterebilmek için sabunu kullanabileceğimi söylediler. Hizmete bayıldım!
Sabun da çok güzel. Resmen spa'da hissediyor insan kendini. Şimdilik tekrar alacağımı düşünmüyorum ama bayıldım :) Maskeyi de sonradan yolladılar hala denemedim ama en kısa zamanda :)

Ameliorate Skin Smoothing Body Lotion için £17.50 tık tık 

Bunu da İngiliz Blogger Lily Pebbles'in Snapchat'inde görmüştüm. Sırtındaki sivilcelere iyi geldiğini söylemişti. Bu ara benim de sırtım delirmiş durumda. Ve buna gerçekten bayıldım. Hemen etkisi görülüyor. Keşke düzenli kullansam.


The Mio Body Brush için £14.50buraya tık tık 

Mio'nun başka ürünlerinde de gözüm var aslında ma bununla başladım. Bunu da henüz kullanmadım ama bir gün! İnşallah diyorum. Siz düzenli fırça kullanır mısınız?


Videoda başka ürünleri de anlattım iyi seyirler.


3 yorum:

  1. Sergül hanım Japonya ve Türkiyede nükleer santrallere alternatif bir çalışma sunuyorum. Bunu Japonyadaki firmalara kişilere nasıl ulaştırabilirim. Eşinizden bilgi alabilirmiyim. enerjimerkezim@gmail.com enerjimerkezim.blospot.com YERÇEKİMİ JEOTERMAL SANTRALLERİ

    Hidro elektirik santrallerinde su yüksekten düşerek türbinleri döndürür ve elektirik üretir.
    200 metre yüksekten düşen 1 ton su 50 lt kadar suyu buharlaştıracak elektirik üretir
    Su yeterince yüksekten düşerse 1 ton su 1 ton deniz suyunu buharlaştıracak kadar enerji üretir.
    Bu sayede denizden istediğimiz kadar içme suyu ve elektirik üretebiliriz.
    Barajları bu yükseklikte inşa etmek mümkün olmadığı için deniz suyu deniz kenarında kurulan derin kuyulara aktarılır.

    Bu kuyuların derinliği Afrikadaki altın madeninde olduğu gibi 3500 mt dir. Su bu kuyu içinde ses hızını aşar ve barajda üretilen elektiriğin çok üzerinde elektirik üretir.

    Teknik özellikler



    Çizim ve detay için bloguma bakabilirsiniz

    YanıtlaSil
  2. Eda Taşpınar'in at kili fircasini aldim birkaç ay önce, dustan sonra bacaklarımı kuru olarak fircaliyorum,ustune sıkılastirici krem,bayaa ise yarıyor 😊

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül