19 Kasım 2016 Cumartesi

iyi değilim aslında



Günlerim aylardır zor veya daha zor geçiyor.
Ama ekim ayının sonundan beri çok daha zor geçiyor.
Öğretmenim sana kendini zorlamayı yasaklıyorum demişti.
Neden bilmiyorum ama bu söz zihnime yapıştı. Kendimi zorlamamaya çalışıyorum.
Yersen!
Son günlerde 'aralık ayı' yaklaştıkça canım daha çok yanıyor.
Son günü tekrar tekrar yaşatıyor bana beynim
uyuyamıyorum
uyanamıyorum.
ders çalışamıyorum
ödev yapamıyorum.
Kendimi bir tek şeye şartladım 'okula gitmemek yok'
çünkü biliyorum kendimi
bir tek gün bile kafa izni yaparsam 
bir daha çıkmam ben o yataktan.
Ben böyle kalben ve beynen yanarken
bedenim de sağolsun
dayanamıyorum ben artık çığlıkları atıyor.
midem isyanlarda birkaç tane mide ilacı içiyorum.
kalbim hem manen hem de madden sıkışıyor
dayanamıyorum
zannedip 
dayanıyorum
yeni bir sabaha açılıyor gözlerim
bugün güzel bir olsun diye kurmuştum
yapacaklarım vardı
yapmak istediklerim vardı.
öğlene doğru deprem ile uyandım.
hafta ici erken uyanmanın acısını çıkarmak için uykuya sığınıyorum bulduğum her fırsatta
bana göre baya salladı
ama 5.4 müş wakayama'da
bize etkisi 4 falan olmalı
yataktan çıkıp aşağıya indim
bu saate kadar da 16:57 parça parça koltukta uyudum
başım ağrıyor
karnım aç
bir şeyler yapasım yok
bir duşa girsem iyi gelir belki 
ama ona da enerjim yok
bu şapşallar da üzerimde olunca
tuvalete bile gidemiyorum.
bu ara böyle!
iyiyim ben
iyi değilim ben
1 sene olacak
ben yanalı
ben biteli
1 sene olacak
kızımsız
1 sene olacak
ben hala inanamıyorum


36 yorum:

  1. Bir yerde mi okudum yada birisimi anlattı tam hatırlamıyorum ama sen üzüldükçe ölen kişide üzülürmüş. Mezara ziyarete gidince ağlamamak güzel dualar edip huzurla ayrılmak lazımmış.Yoksa o kişide çok üzülürmüş. Kabir azabı dedikleri bu belkide. O yüzden ben de annem üzülmesin diye olanları kabullenip, onu üzmemek için iyi ve mutlu olmaya gayret ediyorum. Hayatımı o varken nasıl yaşamam gerekiyorsa öyle yapmaya gayret ediyorum. Anlatmak istedim.

    Kendine dikkat et ve iyi davran.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben böyle olduğunu sanmıyorum. Ölen kişinin dünya ile ilişkisi kesilir. O zaman diyelim aile kalabalık, 8-10 kişi birden ağlasa o çocuk hangi günahı var da azabını kat be kat çekecek. Allah adildir.Zaten eğer çocuğunuzu kaybetmediyseniz , kaybedenleri anlamanız mümkün değil. Sizin üzgün bir insana ancak taziyenizi bildirmeniz gerekir bence. Allah söylemedikçe ben hiç bir kulun sözüne itibar etmem. Ağlamayacak da ne yapacak? Bazen hiç yorum yapılmasa daha iyi olur. Kendisine zamanla gelecek Allah'ın izniyle. Daha yarası çok taze. Demekle değil, denemekle sonuç alınır. Kusura bakmayın. Dayanamadım.

      Sil
  2. Alemlere rahmet Hz.Muhammed(s.a.v) efendimiz daha 1 yaşındaki İbrahim'ini kaybettiği zaman gönlündeki aciyi, biricik evladini kendi elleriyle toprağa verdiği anda kalbinde kopan aci cigliklari Allah(c.c) için bastirmisti. Tüm evlatlari kendinden önce tek tek vefat eden gözlerine kurban olduğumuz efendimiz hayati boyunca sevdiklerini kaybetti. Ama tek bir kişiye Allah(c.c)'a sigindi ve yikilmadi. Sizde size sahdamarinizdan daha yakin olan yüce yaradana siginin onu zikredin kalbiniz ferahlasin. İnsAllah bir gün hepimiz vefat edeceğiz ve sevdiklerimizle ebediyen mutlu mesut yasayacagiz. Allah(c.c) Hz.Eyyüb gibi sabretmeyi nasib eylesin....

    YanıtlaSil
  3. Sergül seni 2013 subat ayindan beri takip ediyorumiyi hatirliyorum cunku benim icin onemli bir zamandi. Ilk, esinle beraber bir videonuzu izlemistim. Sonra esime gostermistim filan derken. Ara ara takip eder oldum seni. Ara ara evet cunku vakit bulamiyordum. Sonra o felaketi yasadigin gun seninle beraber agladim resmen bögüre bögure agladim. Gercekten agladim cunku sen benim tanidigim biri gibiydin hani komsum gibi , hani bi akraba gibi. Birak üzülmeyi kendimi parcaladim. Birseyler yazdim o gunlerde herkes gibi bende sana, hicbir seye yaramayacagini bilerek. Sonra bisekilde sende bende hayatimiza devam ettik. Sen hergun ben ara ara aglayarak�� ve gecenlerde Aralik ayinin yaklastigini dusunuerek icim ciz etti bi an. Ister inan ister inanma bunu dusundum. Kendimi senin yerine koydum aklimi kaybeder gibi oldum. Kimse kusura bakmasin, belkide moral sizcukleri tercih ederler. Ancak herkes bunu bilmeli ki bu acinin tarifi yok ilaci yok yerine konacak mutlulugu yok.
    Eger senin yerinde olsaydim kimse bana moral vermesin kimse "guclu ol dayanmalisin" demesin isterdim. Isterdim ki; butun dunya benimle aci ceksin kimse gulmesin mutlu olmasin isterdim. Evet bencilce bir dusunce bu belki; ancak icim belki oyle sogurdu. �� yanginim sönerdi belki...

    YanıtlaSil
  4. Biliyorum hiçbir söz acını dindirmez. Kimse senin kadr üzülmez. Herkes anlıyorum der ama anlamaz sadece anlamaya çalışır. İşte bende o anlamaya çalışanlardanım. Evet daha önce hiç yakınımı kaybetmedim. Ama senin şu yazına ağladım .belki inanmassin ama senin derdin ile dertlendim. Rabbim sabır versin. Bu arada seni de kıskandım.belki bu söylediğimi yanlış anlarsın ama amacım seni biraz olsun rahatlatmak inanirmisin bilmem ama ben inaniyorum. Kuran'i kerimde şöyle geciyor . Eğer bi r çocuk ergenliğe girmemisse ( yani akıl bağlı) olmamış olarak vefat ederse anne ve babasını cennet kapısında beklermis.ve derlermiski annem babam olmadan ben girmem ve annesinin,babasinin büyük günahı olmadığı taktirde diğer günahları affedilir ve çocuğu ile birlikte cennete girermiş.yani o senin cennet anahtarın biliyorum bunların hiçbiri acını hafifletmez belki yazdıklarıma sinir oldun ama amacım yanında olduğumu göstermek ve seni sevdigimi söylemek Allaha emanet ol

    YanıtlaSil
  5. Acını yürekten paylaşıyorum. Benim oğullarımda gideli 4 sene olacak martta. İlk yıl zor, çok zor...Bazen hala zor geliyor ama iyi olacaksın. Efsun sana güç verecek. O hep yanında...

    YanıtlaSil
  6. sevgili sergul hanim sizi tevafuk uzerine kesfettim.youtube kanalinizi izlerken kiziniz ile ilgili olan bolumleri ve ondan sonraki yasadiklarinizi gordum.karsimda teslim olmus herseyin bir kader tecellisi oldugunu kabul etmis guclu bir hanimefendi gordum.bu yasanilan aci onun Allah a olan yakinligini dahada arttirdigina sahit oldum.isyan etmenin kirintisini hissetmedim duygularinizda...bu teslimiyetiniz herseyin sahibinin Allah oldugunu gormeniz benim gibi zayif inacli birisini tekrar kendini sorgulamasina vesile oldu..hayatin kisa ve bir ruzgar gibi hizli aktiginda acinin bir anda gelmesi sahip olduklarimizin herzaman bize ait bir esya olmadigina onlarin herzaman kiymeti bilinmesi gereken seyler oldugunu dusundum.evlatlarimla ilgili sikayetlerimi hep problemlerini gormem beni onlarin icindeki gercek guzelligi gormemi unutturmustu.sizin videonuzu izlerken onlarin gozlerine tekrar sefkatle bakmama vesile oldu.sanki hep icimde simdi yetistireyim sonra severim algisi vardi o yikildi.seviyordum belki ama ifade etmek icin hayatin okadar uzun olmadigini her saniye her dakika cocuklarimizin gozlerine bakip onlari evdigimi ifade etmenin gerkli oldugunu ogrettiniz evlatlarinizi sevebildiginiz zamana kadar sevin cigligini duydum.birgun onun bir saniyelik tebessumunu bulamiyacaginiz anlar olucak onu sevin onun herseyini her halini sevin cocuklarinizi sevmek icin bahane aramayin sebepsiz ve sartsiz sevin dediniz bize o videolarinizla...sizin kiziniz icin yapilacak enguzel sey bence bir yetimin bir kimsesiz cocugun basini oksayip onun gozlerinde efsunun tebessumunu gormektir...cunku onlar sevgiyi ogrenmeden terkedilmeyi ve ayrilik acisini tadiyorlar....benimki aciz bir insanin kendi dunyasinda yapmaya calistigi kucuk bir tirmanis sevgi dagina.yoksa akil vermek ne haddime...dualarin ve selamlarin enguzeli sizin uzerinize olsun.....

    YanıtlaSil
  7. Hüzün, matem ayıdır kasım. acıtır kalbi, en deruni anılarla..

    YanıtlaSil
  8. Rabbim içine ferahlık versin inşallah. Dualarımdasın.

    YanıtlaSil
  9. Sergul Rabbim sana bu zor günlerde sabır versin o acı hiç bir zaman içinden cikmiyacak ama bu ilk sene çok zor geçecek.bizde babamın kanser olduğunu duyduk zor günler geçiriyoruz ama bu zor günlerde Rabbim dayanma gücü versin.

    YanıtlaSil
  10. Allahım sabır versin....anlayamam ama hayat ummadığın anda göz kırpar sana unutma .umutlarımız bitmesin ne olur...bende tekrardan nüks eden kanserimle oyalanıyorum :) kendisini hiç sevmiyorum ama belli ki o benim tatlılığımı sevmiş ama ben ona acı verince defolup gidecek.yaralarımızla savaşmalıyız başka da birşey bilmiyorum

    YanıtlaSil
  11. Sergül, bu gün sıkıntılı günler yaşayan üç tane pırıl pırıl kızımın içlerinden taşan çaresizliklerini okudum. Ben hem yaşım hem de yaşadıklarım itibariyle empati gücü yüksek biriyim. Kedicikler var. Kızın onlardan biri mi yoksa gerçekten yavrundan mı ayrısın? Neden memleketinde değilsin? Mecburi bir gidiş mi?. Yazdıklarını okuduktan sonra bir yığın soru geldi aklıma. Dünyayı anlamak dahi istemiyorum. Allah yardımcın olsun ve bu günleri atlatırsın dilerim. Bu arada üye olmuşum. Ama hafızam çok da iyi değil.Sağlıcakla kal kızım.

    YanıtlaSil
  12. Canım Sergülüm,

    Bazı şeyler nasıl söyleniyor bana hala öğrenemedim. Desem ki şu kalbime seni sığdırsam. Sana söyleyemediklerimi göstersem. Sarsam sarmalasam.. Buralarda sana dualar ve pozitif enerjiler :)

    YanıtlaSil
  13. Kızınız... ah sonra öğrendim okuyunca. Çok üzüldüm inanın. Efsunlu Orman, hatırladım. yorum da bırakmışım. Allah sabrını versin canım. Zamanla belki....

    YanıtlaSil
  14. Sergül abla ben seni cok seviyorum ve hep yuzun gulsun istiyorum sen izledigim ve takip ettigim kadariyla cok iyi ve kalbi temiz bir insansin Allah sevdiklerini hep sınarmis boyle dusun insallah Allah acilarini dindirsin ve Allah yardimcin olsun

    YanıtlaSil
  15. allahım dayanma gücü versin

    YanıtlaSil
  16. Offf offf ooof ki of ne denir ki böyle durumda ....
    kedileriniz iyi ki var.
    Onlarda sizin gibi mutsuz görünyorlar,yazık bari onlar için hayata tutunun onların şuçu değil ki...Hüzün...?
    zaman zaman zaman en iyi ilaç belki,öyle diyorlar,
    Ne söz,ne göz,ne de bir ses iyi gelirki size...Keşke elimizden bir şey gelse böyle durumlarda ama yok işte.
    tesadüfen rastladım size takıldım kaaldım ne diyeceğimi yazacağımı bilemeden gidiyim ben...Üzüldüm gerçekten.
    Daha sonra yine uğrarım ben.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  17. Senin için yandıkça benimde içim parçalanıyor.. keşke bu bi yara olsa merhemi elimde olsa gelip koşup sürsem sana ve sen iyilessen... bir tek ölümün tesellisi yok biliyorum nedesem ne söylesem boş zaten ben hiç sevmem basın sağolsun lafını söylemem de sevmem bu lafı ne bileyim içime sinmez...bu konuyu hiç seninle konuşmadım sergul ne bu yüzden olan yazılarına yorum yaptım ne de sana özelden yazdım .. hani geçen gün birşey paylaşmışsın hani ben deyince aklınıza ilk ne geliyor diye ben yazamadım o na bişey çünkü ben seni kızınla tanıdım sergul bir sokeli olarak acını duydum daha önce alışveriş merkezinde eşimin bana gösterdiği bak o kadın enderin baldızı Japon biriyle evlendi dediği biriydin... ama senin o acı gününden beri ben bi dönem uyuyamadım sessiz sessiz profiline girip nasılsın diye baktım hıçkırıklarla ağladım... sana arkadaşlık isteği bile yollamaya cesaret edemedim kızının gidişinden , senin kalişindan çok etkilendim sergul her sessiz profil gezintimde sesle ağladım böyle böyle cesaretlenip seninle arkadaş oldum... biliyorum geçmicek sergul azalmiycakta alisamiycaksin belki de her an güçlü de olamayacaksın ama ayakta duracaksın çünkü sende bir annenin gözünden sakındığı kızısın ... ağla sergul yasa acını bazen yataklara gömül ama yine kalk acını dibine kadar yaşa tutun bi yere yine doğrul... kendin için , seni sevenler için ve annen için... iyi ol, sergul çok iyi olman dileğiyle sana hiç sarilmasamda kız kardeşim gibi seviyorum seni ... sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  18. Sergül abla
    Bende ayni zamanda annemi kaybettim
    Ne zaman kendimi kaybetsem senin sayfana giriyorum kendimi buluyorum
    Yasamak icin tek sebebim büyük bir günaha giripte annemi birdaha görememekten korkmam
    Sanki her nefeste bu yangin dahada büyümüyor mu abla?
    ALLAH yardimcimiz olsun

    YanıtlaSil
  19. Allah yardımcın olsun. O gün zor, çok zor olacak :( ama belki "en zoru" o gündür, ha? Belki söylemeye bile dili varmıyor insanın ama "belki" o "en zor"u atlatmış olmak sonrası için bir güç verir? Allah yar ve yardımcın olsun, dualarımızdasın

    YanıtlaSil
  20. daha yeni izleyebildim.
    hatirlatmak istemiyorum yorum birakip, ama dayanamadim.
    seni uzuun zamandir izliyorum, sessiz sedasiz.
    ve Efsun'dan sonra yutkunamaya yutkunamaya..

    Ama yap, agla ki acilasin. Icındeki zehri akitabil. Akil vermek asla ve kata haddim degil. Yasamayan bilmez.
    herkesin acisi kendine agirdir derler ya, aynen oyle.
    Icım yaniyor su gozyaslarini gordukce. Ama biliyorum ki cani gonulden, sen cok guclu bir kadinsin.Olmasan bile, oylesin.
    Hani bazi insanlarin ruhlarinda olur ya o guc, iste sende de var o. Bakisindan, durusundan belli.

    Oyle guzel bir insansin ki.
    Yoo, hic tanimiyorum seni ben de, ama o ruhun guzelligi var ya..

    Allah senin ve sevdiklerinin hep yaninda olsun insallah.

    oyle bir ugrayayim dedim.

    En guzel zamanlara guclu kadin .)

    YanıtlaSil
  21. Bulutlar gelmesin gozlerine dik dur melek ruh.. bir sınav dünyada....cennette diz dize göz göze olacaksınız ınş.

    YanıtlaSil
  22. Ne söylenir ne denir ne teselli olurki bilemiyorum, sadece iyi olmanı daha iyi olmanı kalpten diliyorum canım...

    YanıtlaSil
  23. Hayatın en büyük acısını yaşıyorsun, bunu yaşamamış olan bilemez, anlayamaz, ama bizimle paylaşmaya devam et, biz senin yol arkadaşlarınız, dualarımız seninle her zaman... sevgiler

    YanıtlaSil
  24. Sabır arkadaşım sabır, şimdi dua ediyorum sana...

    YanıtlaSil
  25. Sergül sana sabırların en büyügünü diliyorum, Rabbim gönlüne ferahlık versin.. Istanbul dan sana dua göndermekten başka bisey gelmiyor elimden. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  26. kızını tekrar göreceksin güzel kadın. bu sürede özlemek serbest ama koyvermek yasak :) ona anlatmak için anılar biriktirmeye devam edeceksin. seni çok seviyoruz.

    YanıtlaSil
  27. sabret sergülcüğüm sabret hep dualarımdasın...

    YanıtlaSil
  28. merhaba bende yeni blog hayatına geçiş yaptım benide takip edermisniz :) http://krpapatyas.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  29. Sıkıldın değil mi hayattan. Yaa işte seçimler... İnsanı sokar bir yola, yanlış mı doğru mu gidince anlarsın. Bence senin yerin Japonya değil Los Angeles. Maskeli değil şortlu insanlar.

    YanıtlaSil
  30. söylenecek sayfalarca soz dokulecek bınlerce goz yası..
    tamamen gecırmez ama bır nebze rahatlatır belkı sevgili Sergül..
    inşirah suresi okumaya calıs yüregin daraldıkca..cok kısa bır sure ama ınan bır rahatlama hıssedeceksın..
    herkez gıbı benımde bu ay yaklastıkca aklıma gelenler aynı..
    duamdasın ınsaALLAH.. ALLAH cc senınde Yoshı nınde gonlunu ferahlatsın..sevdıgı kullara dahıl etsın.
    hayırlı cumalar..

    YanıtlaSil
  31. Sergul sadece dua ediyorum senin için. Baska hicbir sözüm teselli etmeyecek. Zaten tesellisi yokki. Sevgiler....
    Sabirlar diliyorum

    YanıtlaSil
  32. seni tanıdığım güne lanet olsun diyorum, görkem karman senin japonyadan yolladığın atıştırmalkkları tadarken bahsetti senin kanalından belki eski bi videodur o da ben yakınlarda izledim (max. 1 hafta) senin birçok videonu izledim, ne zaman Efsun fotosu denk gelse videolarda ya da sen onunla ilgili konuşsan geberiyorum ağlamaktan, benim 15 aylık kızım var. son iki ayda çok yakınımda 2 bebek ölümüne şahit oldum, biri karşı komşumun diğeri yıllardır arkadaşım olan birinin ama her iki bebekte doğuştan sıkıntıları vardı, mucize olmazsa ölümleri bekleniyordu. Ani ölüm beni çok sarsıyo �� kimsenin senedi yok ne kadar yaşayacağına dair ama yine de ani olunca kabullenmek çok zor �� Allah sana sabır versin, tabi ailene de.. huzurlu, mutlu, sağlıklı bir ömür diliyorum..

    YanıtlaSil
  33. İyi olmalısın aslında.Senin yüreği güzel birisin.Ve şanslısın.Çünkü bu kadar dua,bu kadar sevgi sana ve meleğine hiç tanımadan ulaşıyor.Rabbim sana daha çok güç versin ki onun için daha güzel yaşayabilesin. Tüm güzel dualar sizin için..(amin)

    YanıtlaSil
  34. Fark ettim de iyi insanlar hep mutsuz.. "Herkes kalbinin ekmeğini yer" sözü ne kadar da manasız geldi şimdi.. Keşke.. Demek istemiyorum ama keşke bunların hepsi bir rüya olsa, uyandığımızda bir ohh çekip devam etsek güzel hayatlarımıza.. Allah kalbime, kalbine ferahlık versin, ömrüne teselli olacak güzellikler versin güzel insan..

    YanıtlaSil
  35. Seni kesfedeli iki gun okdu blogundaki butun videiları inceledim baktım çok sevdim seni taki o videoya rastlayana kadar ve orda durdum ve durdum inanmadım inanamadım inanmak istemedim belki ve daha hizli ve butun vaktimi senin butunnn videolarını izlemekle gecirdim işe kırmızı gozlerle gidiyorum iki gundur benimde iki kızım var ve geceleri onları uykuda izleyip aglıyorum gizli gizli o kadar derinden etkilendimki hala farklı bir boyuttayım bogazım dugumleniyor bu yazıyı yazarken ve sen o gurbet ellerde tek başına basâ çıkmaya çalışıyorsun sen çok guçlu ve iyi bir annesin annelige küsme lutfen anne olmaktan korkma tekrar yasa inan daha çok sevwceksin anneligi sen iyi bir anne olmussun efsuna. acılarının bir an önce dinmesi dilegimle kalbim hep seninle ..

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül