2 Kasım 2016 Çarşamba

Dinliyorum, Okuyorum, İçiyorum #5



  Okuldan geldim, koltukta sızmamak için hemen çayımı, kitabımı ve battaniyemi alıp kuruldum koltuğa.

Dinliyorum:  İpek& Mert diye bir ikiliye geldim. Bilinen şarkıları seslendirmişler. Sese ve yoruma bayıldım. Favorim Unutuverdim! 

Okuyorum: Nil'in okuduğum ilk kitabı bu altını çizdiğim o kadar çok şey oldu ki. Keyifli bir kitap, herkese tavsiye edebilirim. Sanırım gazete yazıları toplanmış.

İçiyorum: Grip oldum sonunda! Bitki çayları büyük kurtarıcım. Turkey bardağımda Ege Sefası içtim. Mesaj ortada, memleketi özledim!

Siz neler dinliyor, okuyor ve içiyorsunuz?



Serinin diğer yazıları için buraya tık tık 

8 yorum:

  1. dinliyorum : harun kolçak çeyrek asır albümü favorim bu ara özellikle ağlat beni ve yanımda kal :)okuyorum: taht oyunları içiyorum : sıcak çikolata en sevdiğim :) tatlı ihtiyacımıda karşılamış oluyor. nil'in kitabını bende çok merak ediyorum umarım en kısa zamanda alır okurum

    YanıtlaSil
  2. MAGIC! - Rude dinliyorum.
    Ihlamur çayı içiyorum.
    Osho - Cesaret okuyorum :)

    YanıtlaSil
  3. İşten geldim saat çok geç yarın izinli olmanın rehavetiyle yattım yatağa blgona baktım hemen şarkıyı dinledim unuttum herşeyi bütün yaşadıklarımi umutsuzluklarimi iyi geceler sergül abla

    YanıtlaSil
  4. İşten geldim saat çok geç yarın izinli olmanın rehavetiyle yattım yatağa blgona baktım hemen şarkıyı dinledim unuttum herşeyi bütün yaşadıklarımi umutsuzluklarimi iyi geceler sergül abla

    YanıtlaSil
  5. Gribe net çözüm...denendi ve onaylandı. Limon ikiye kesilir, her iki ayak tabani limonlar ile bir güzel ovalanir.3 dk kadar. Çorap giyilir ve 10 dk kadar beklenip tüyoyu veren kişiye dua edilir. Tikali buruna bir iki damla sıkılır ama bu arada acıdan gozlerin pörtleyip boğazın Yarm saat kadar aciyacagi unutulmamali. 5 dk sonra tikali burun imdaaaat diyebilmek icin hor hor akip ertesi gune din kalkilir. Ben sadece 2 damla akittim burnuma yarim saat tepindim :)

    YanıtlaSil
  6. Salman rushdi nin geceyarısı çocuklarını okuyorum.. kitap 3 adet edebiyat ödüllü ama bakalım bende biraz ağır ilerliyor .. ne dinliyorum okurken trt 3 radyo klasik bişiler işte

    YanıtlaSil
  7. Kızımı kaybedeli 5 ay oldu. O yüzden genelde ölümle, cennetle, ahiretle ilgili şeyler okuyorum. "Cennette karşılaşacağınız beş kişi" ve "Umut Habercileri" kitaplarını okudum en son. Passifloralı Relax bitki çayı içiyorum bir de. Ankaradan Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Ege sefası çok ilginç. Neler var içinde acaba?
    Senden iyi haberler almak çok güzel canım. geçmiş olsun.
    Sevgiyle kal. :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül