19 Ekim 2016 Çarşamba

Tokyo'daki Türk Restoranında Yangın



Geçen hafta Tokyo'ya gitmiştik, Youtube partisine. Oradayken sevgili Semih'ten davet almıştık. Biz de partiden sonra Shinjuku'daki Kordon adlı restorana gitmiştik. İzmir'li çok tatlı bir aile ile tanıştık. Çok mutlu, mesut dönmüştük. O gece video bile çekmiştim




Ben videoyu yayınlayana kadar neler olmuş neler. Cuma akşamı restoranın yanındaki dükkan sebepli büyük yangın çıkmış. Binalar tahta olduğu için kullanılamaz durumdaymış. Çok şükür yaralanan falan yok. Sadece dükkanlar kullanılamaz durumda.

Çok ama çok üzüldüm, diğer yandan Semih ve ailesinin iyi olmasına çok sevindim. Allah korumuş!


Haber ile ilgili diğer fotoğraflar için buraya tık tık 

6 yorum:

  1. aaa ne kadar üzücü :( daha dün izlemiştim, senin sevincine ortak olmuştum. onlara birşey olmamasına sevindim, allah yardım etsin yeniden toparlanmalarına.

    YanıtlaSil
  2. Allah yardımcıları olsun, şükür kimseye bir şey olmamış.

    YanıtlaSil
  3. Ooo :( Cok gecmis olsun :( Umarim biran once isleri duzelir o civardakilerin.

    YanıtlaSil
  4. Tüylerim diken diken oldu. Çok üzüldüm. Ama canları sağ şükür. Geçmişler olsun.

    YanıtlaSil
  5. Daha dun gece izlemistim bende videoyu gercekten cok uzuldum.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül