18 Nisan 2016 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #197

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.




Iwakura şehrindeki arkdaşım İlknur'u ziyarete gittik. Şansımıza sakura festivali vardı ve çok kalabalıktı. Hem gündüz hem de gece videolarını çektim yayınladım.

Gündüz için buraya tık tık gece için buraya tık tık 


Okul başladıysa 'okul selfie' serisi de başlayabilir :)  Gözlüklerimin yazısı burada tık tık 

Yoshi iki günlük Tokyo'ya gidince biz de evde kadınlar günü yaptık.

Yılın ilk çorapsız ayakkabısını giydim. Açılışı yaptığım ertesi gün hava birden soğudu. Çok garip yani!
 Ayakkabım buradan tık tık 



Hayat sandığımdan daha çok zorluyor beni. Ama denemeye, çabalamaya devam.
Herkese keyifli haftalar!

2 yorum:

  1. gülümsemeni görmek çok iyi hissettiriyor bana,harika arka fonda şımarık tiramusu ve sanırım blog ödülün.vaktin olursa bazen tiramusu ve karamel fotoğrafları da koyabilirmisin?benim derdim de hayvanlar,ah bir de kitap yorumlarına bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir anı olmuş ve güzel bir paylaşım olmuş, takip ediyoruz. Umarım devam eder ve gezi rehberinizi çeşitlendirirsiniz.
    Reklomastik web tasarım firması

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül