9 Nisan 2016 Cumartesi

Dinliyorum, Okuyorum, İçiyorum #2


Dinliyorum: Bu ara modumu yüksek tutacak şarkılara ihtiyaç duyuyorum. Böyle kıpır kıpır olsun, kanımı kaynatsın ve hatta uykumu açsın. Bunlardan biri olan Murat Dalkılıç - Kırk Yılda Bir Gibisin
tık tık

Okuyorum: Bu aralar Japonca okuluna uyum sağlama çabalarım yüzünden pek okuyamıyorum. Bu noktada kısa kısa bölümlerden oluşan kitaplar kurtarıcım oluyor. Bunlardan biri olan Kelebeğin Hayat Sırları var elimde. Sanırım Nil Karaibrahimgil'in köşe yazıları derlenmiş. Genelde bu tarz derleme kitapları ile aram pek iyi olmasa da şimdilik güzel gidiyor.

İçiyorum: Son iherb alışverişimde buraya tık tık  Yogi çaylar satın almıştım. 4'üne de bayıldık. Annem ve teyzem de içiyorlar zaman zaman. Ben de her gün içiyorum mutlaka. İçimleri keyifli, bitki çayı acılığı ya da keskinliği yok. Hafif bir tatlılıkları da var hatta. Japonya'da yaşayıp green tea almak biraz mantıksız olsa da merakımdan almıştım. İçimi çok kolay, dili acıtmayan, aroması da çok baymayan güzel bir çay bence.

Yogi çaylarının her birinin mesajlı olmasını da çok seviyorum. Her içişimde niyet çekiyorum resmen :) Annem ve teyzem de ben yokken içerlerse kağıdı saklayıp, çevirsene şunu diyorlar.

Green Tea Blueberry Slim Life tea satın almak için buraya tık tık

Siz neler dinliyor, okuyor ve içiyorsunuz?



21 yorum:

  1. Sergül abla ben şu aralar Uyumsuz kitabını okuyorum. Çok güzel bir kitap ama filmini veya kitabını okumamış insanlara önerim önce kitabını okuyup sonra filmini izlemelisiniz . Bu aralar çok taktığım şarkılardan birisi de Lukas Graham 7 Years çok güzel bir şarkı dinlemelisiniz . Seni çok seviyorum Sergül abla kendine iyi bak ������

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel yazmisin eline emegine saglik sergülüm.
    Ben bu aralar Arda Erel okuyorum bana iyi geliyor ve kisa kisa olmasi cok iyi.
    Ne dinliyorum bu aralar benim modum arabesk ve slov bilmiyorum kipir kipirlik yok icimde.
    Ne iciyorum.bu ara yesil caya basladim az biraz kilo vermek istiyorum basaramiyorum ama belki olur diye düsünüyorum.
    Paylasimin icin teseküröer yolun neresindeyim diyorsan ben yolun yarisinia geldim 32 yas annesi babasi ile yasiyor evli degilim ve en güzeli seninle yoldayim seni tanidim tesekürler izin verdin icin yolarimizin bir olmasina sevgiler Almanya dan Gönül 💕❤🎀😘🎶🎶😙💋😀

    YanıtlaSil
  3. Coldplay dinliyor, gül yapraklı yeşil çay içiyor ve Stephen Hawking-Zamanın Kısa Tarihi okuyorum :))

    YanıtlaSil
  4. Willy william ego en sevdiğim şarkı bu ara.. Anneyle, kardeşlerle uzun yürüyüşlerde içilen limonlu soda favori içeceğim.. Cengiz Aytmatov Toprak Ana'yı okuyorum 2.kez.. :)

    YanıtlaSil
  5. içiyorum: Ananas suyu
    dinliyorum: Beyaz&ayla Bağdat
    Okuyorum: Sarah Jio Elvada Haziran

    Bende Nil'in kitabını merak ediyorum kız kardeşimde aynı senin gibi derlemeleri çok sevmez, kitap hoşuna gitmiş. En kısa sürede almayalıyım <3

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Sergül, yazın yine ilham verdi bana. Teşekkür ederim. Bizlerin bu aralar ne okuyup ne dinlediğimizi sormuşsun. Kafka'nın "Milena'ya Mektupları"nı yeni bitirdim. Kış yazarı olsa da dayanamayıp okudum. Çok güzeldi ama ancak kış mevsimi okunmalı. Bu aralar Cesaria Evora dinliyorum sık sık. Sanırım duygu durumum karışık son zamanlarda. Peki neler içiyorum? Sadece su. Su bana çok iyi geliyor. Sinirlerimi yatıştırıcı bir etkisi var. Biliyorum bu saçma, belki de yanlış ilişkilendirme yapıyorumdur. Ama durum bu. Yazılarını çok seviyorum. Kendine çok iyi bak. Çanakkale'den bol sevgi ve iyi dilekler gönderiyorum sana.

    YanıtlaSil
  7. Bu kitabı çok merak ediyorum Sergül abla içeriğinden biraz bahseder misin?

    YanıtlaSil
  8. Ane brun biginjapan, mesleki eğitim kitapları, siyahçayyyyyyy.

    YanıtlaSil
  9. Fotoğrafa bayıldım... :) Kitabı ben de merak ediyorum... :))
    Her neyse, ben de beklerim Kafa'ya! :)

    YanıtlaSil
  10. Margaret caheney tesla yı okuyorum.Teslanın hayatını anlatıyor. Güzel bir anlatım tarzı var.Tesla çok önemli bir mucit.Ama insanlar tarafından pek bilinmiyor.Herkes Edisonu bilir ama Teslanın daha önemli buluşları vardır.Bunları pazarlamayı fazla becerememiş sanırım.Sonra efem fındık aromalı 3ü 1 aradalardan içiyorum :)

    YanıtlaSil
  11. Sergülcüm bilmem biliyor musun çeşitli frekanslar çeşitli şeylere iyi geliyormuş, örneğin 528 Hz dna'yı tamir ediyormuş, 432 Hz kalp çakrasına iyi geliyormuş vs, youtube'da her çeşit rahatlatıcı müzik var, bu aralar onları dinliyorum ve bana gerçekten iyi geliyor, tavsiye ederim. Bu sıra Joesph Campbell'in Kahramanın Sonsuz Yolculuğu'nu okuyorum, mitoloji ve bilinçaltı ile ilgili değişik bir kitap. Bir de kahve içiyorum, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. Ayfer Tunç ve Ayla Kutlu okudum şimdi ursula L Quin karanlığın sol eli okuyorum bilimkurguyla aram iyi değil aslında ama fena gitmiyor ne içiyorum ?
    Kakuleli Arap kahvesi mide barsak sistemini acaip rahat ettiriyor

    YanıtlaSil
  13. O çaydan bende istiyorum!😍

    YanıtlaSil
  14. İçiyorum, bu aralar bol bol süt içiyorum..
    Okuyorum, Sarah Jio Yeşil Deniz Kabuğu

    YanıtlaSil
  15. Sergül Abla, Allah senin yazılarını okumayı, videolarını izlemeyi bana ömrüm olduğunca nasip etsin. Seni çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  16. Sergül abla şu bardağına bitiyorum ya çok güzel kendi el emeği göz nuru bardağın :)

    YanıtlaSil
  17. Suan sergul ablacim 2 kitap okuyorum biri canan tan yuregim seni cok sevdi biride adam fawer olasiliksiz kitap okumayi senin sayende daha cok sevdim idolumsun hep yuzun gulsun guzel ablam benimmmmmmmm...

    YanıtlaSil
  18. Kitap okuma olayim simdilik yok malesef.. amaa Michael Jackson hayrani oldugumdan, Blue Gangsta parcasini tekraaar tekrar dinliyorum (her parcasini mutlaka dinleyip sonra Blue Gangstaya geciyorum elbette :)) veee şu siralar bahar nezlesi oldugumdan booool bol nane-limon, ıhlamur ve adaçayı tuketiyorum :D seviliyorsun sergul ablacigim ♡

    YanıtlaSil
  19. içiyorum yeşil çay dinliyorum dream theater okuyorum beyaz diş

    YanıtlaSil
  20. Otostopçunun Galaksi Rehberi'ni okuyorum. Bitki çaylarıyla pek barışamadım normal çay içiyorum. U2 dinliyorum :)

    YanıtlaSil
  21. çocuktan al Haber i verir guburı gubarı :D dede atasözü buda D:

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül