26 Mart 2016 Cumartesi

Yanımda Getirdiğim Kitaplar


Her Türkiye dönüşü yanımda kitap getirdiğimi biliyorsunuzdur büyük ihtimalle. Bu sefer de el bavulum kitap doluydu. Görüldüğü gibi artık kitaplık almıyor. İnşallah bir düzene sokarsam, kitaplık videosu da gelecek.

Videoda kitaplardan kısa kısa bahsettim. Bir kere daha kitap hediye etmiş herkese çok çok çok teşekkür ederim.






Videoda gösterdiğim kitaplar


  • Engin Geçtan -İnsan Olmak
  • Irvın D. Yalom - Günübirlik Hayatlar
  • Hüseyin Rahmi Gürpınar - Efsuncu Baba
  • Mustafa Ulusoy - Ay Terapisi
  • Thich Nhat Hanh - Ölüm Yok Korku Yok
  • Metin Hara - Yol 
  • Osho - Bir Sabun Köpüğüdür Hayat
  • Deniz Erten - İşaret 1 ve 2
  • Freud - Mutlu Olma İhtimalimiz
  • Yeşim Cımcoz - Yazarak Hafifleyin
  • Susan Coolidge - Katy'nin Maceraları
  • Louise Hay & David Kessler - Kalp Gücüyle Tedavi
  • Massimilliano Trudi - İnternette Ünlü Olma El Kitabı
  • Tolstoy - Bütün Mutluluklar Birbirine Benzer
  • Jean- Jacques Rousseau - Dillerin Kökeni Üstüne Deneme
  • Oscar Wilde - Hep Bir Şeyi Unutmuş Gibi
  • Marquis de Sade - En Çok Kendisine Yabancıdır İnsan
  • Marcus Aurelius - Hayat Kısa Mutlu Olmayı İhmal Etme
  • Hüseyin Rahmi Gürpınar - Cehennemlik
  • Cem Mumcu - Başladıysa Güzel Biter
  • Senai Demirci - Adı Aşk 
  • Harriet Lerner - Dans Eden Benlikler
  • Berrak Yurdakul - Ev Yapımı Paraşüt
  • Mesnevi'den Cevaplar
  • Gurmukh - İnsanın Sekiz Yeteneği
  • Mustafa Ulusoy - Giderken Bana Bir Şeyler Söyle
  • Judith Malika Liberman - Masal Terapi
  • Dr. Ayşegül Çoruhlu - Alkali Diyet
  • Paulo Coelho - Işığın Savaşçısının Elkitabı
  • Arka Kapak kitap ve kültür dergileri
  • Nil Karaibrahimgil - Kelebeğin Hayat Sırları
  • Kahraman Tazeoğlu - Aşkla Kal
  • Stabilo Renklerini Özgür Bırak
  • Birhan Keskin - Fakir Kene


Aynı Anda Kaç Kitap Okuyorsun yazım için buraya tık tık

8 yorum:

  1. Keyifli okumalar dilerim. Aynı anda bir çok kitabı okuduğunuzu da yazmışsınız. İlk başta zor olduğunu düşündüm sonra çok mantıklı geldi. Kitap sarmadığında onu bir kenara bırakmak yerine zaman vermek tekrar okumak için şans oluyor. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Harika kitaplar, çok merak ettim hepsini, okudukça yazarsın di mi? Keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil
  3. Liste süper görünüyor iyi okumalar,şifa gibi gelir inşallah hepsi.

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar şanslı bir insanım ki senin gibi kalbi güzel birini örnek alıyorum bütün kitaplar okunacaklar listeme girdi bilee :) hepsini okuman nasip olsun dileğiyle ablacım sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Selamlar,
    Sana mektup yazdım. Nasıl göndereyim?

    YanıtlaSil
  6. Selamlar,
    Sana mektup yazdım. Nasıl göndereyim?

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Sergül
    Nasıl hayranım şöyle kitap biriktirenlere anlatamam.Ama kitaplıkta değil içinde biriktirenlerden bahsediyorum.Bayıla bayıla izledim seni:)Kitaplık videonu hevesle bekliyorum.Rüyaların aydınlık olsun:)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül