12 Mart 2016 Cumartesi

Dinliyorum, Okuyorum, İçiyorum #1



Bloğumu özledim. Uzun uzun anlatasım var, uzun uzun susasım var. Ben de böyle bir şey yazayım dedim.

Dinliyorum:
Yazın duymuştum Koray Avcı'yı küçük kuzen Hüseyin'den. Pek çekici gelmemişti, itici bile bulmuştum hatta. Eee büyük konuş başına gelsin Serrose modu açık tabii. Adamın cd'sini bile aldım. Her gün birkaç doz alıyorum.

Okuyorum:
Aynı anda çok kitap oluyor elimde. Sadece okumakta olduklarım yazısı yazsam kafalar iyice bulanır. Ne yapalım ben de böyleyim işte. Ama dünden beri elimde sadece bu kitap olduğundan, o hak kazandı fotoğraflanmaya. Söke D&R'da gezerken takıldı gözlerim. Ne yazarı ne de kitabı bilmiyordum. Fena gitmiyor, nereye bağlanacak merak ediyorum.
Italo Svevo - İyi Yürekli Yaşlı Adamla Güzel Kızın Öyküsü
Kapak tasarımını da çok sevdim. Satın almamda etkili olmuş olabilir :=)

İçiyorum:
Aylar önce bir market alışverişinde atmıştım sepete. Sırf adı Ege Sefası diye. Ee egeliyiz malum. Lipton Yöresel Keşifler serisinden. İçerisinde karabaş otu, zeytin yaprağı, adaçayı, biberiye ve dut yaprağı varmış. Çok ot ot kokan ya da tadı olan bir çay değil. İçimi kolay ve keyifli. Bir şans verilebilir bence eğer bitki çayı seviyorsanız.

Annem, ben ve Yoshi zeytin çayını denemiştik o geldi aklıma. Kimler izlemişti? izlemek için buraya tık tık

5 yorum:

  1. Dinle oku ic dinlen canim iyi gelir

    YanıtlaSil
  2. Hayat bazen biraz acıtıci olabilir ama sen çok güçlü bir kadınsin ve biz seninle gurur duyuyoruz yolun açık olsun her daim ablam Duam seninle

    YanıtlaSil
  3. Sen kitaplardan bahsedince içim sıcacık oluyor,dünya sıkıntılarının arasında bir parça nefes molası gibi.Güzel insan,sen hep bahset kitaplardan,ruhumu aydınlat.cd de bazı şarkılar gerçekten güzel ve evet kitabın kapağını bende beğendim bitince yorumlarsın değil mi?

    YanıtlaSil
  4. Koray avcı bende sevemedim itici geliyor ya :) ama Dinledim mi hayır dinlemek istemedim :)

    YanıtlaSil
  5. Üzülme bende yeginimi kaybettim 2 çocuk annesiyim 24 yaşındayım kucugum evet ama çok şey yaşadım bu hayat böyle bol duaet bu yaşam boş öteki dünya daha güzel inan bu nü bil ve sukret beterin beteri var herşeyden once sağlıklıdır çok sukur

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül