1 Aralık 2015 Salı

İnstagram ile Pazartesi #193

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.



 Efsun'u bazen oyalamak çok zor. Her şeye çok ilgili ve çok hareketli maşallah. Onu elime geçen beremle oyalama halleri işte :)

Efsun'suz bir fotoğraf bulmak çok zor telefonumda :)

Ah varmış :) Efsun'u uyuttum, çayımı yaptım, kitabımı aldım ve ta da Efsun uyandı! 
Hangi annenin başına gelmedi böyle bir an :)
Pi çooook yavaş ilerliyor. Hoş, çoğu günler kapağını açamıyorum ya :(
Ve geçenlerde yazısını yazdığım Star Cars'lardan ben tabii ki Yoda'yı seçtim :) yazısı burada tık tık

Çok ama çok güzel bir hafta diliyorum hepimiz için!
Allah yar ve yardımcımız olsun!
Sevgilerimle Sergül :)

4 yorum:

  1. Allah huzurunuzu daim etsin Sergül ablacım maşallah Efsun'a

    YanıtlaSil
  2. Zaman su gibi geçiyor yaa ne kadar büyüdü Efsun ve bizde :)) sana da çok ama çok güzel bir hafta diliyorum inşallah:)

    YanıtlaSil
  3. ayy çok güzelsiniz yazının sonunda sana katılıyorum bebğimin olmadığı bir resim yok telefonda bizde bugün 7.ayımızı dolduruyoruz Türkiyeden slm size...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül