8 Kasım 2015 Pazar

Vanilya Club Ekim Kutusu


Önce sistemi anlatmak gerekirse Vanilyaclub sitesine üye oluyorsunuz. Ayda 35 liraya içinde ne olduğunu bilmediğiniz ama sizin doldurduğunuz ankete göre seçilen ürünler gönderiliyor. Lüks markaların 4-5 adet mini boy ürünler çıkıyor kutudan.
Üye olurken SKATO kodunu kullanırsanız, ilk alışverişinizde %10 indirim kazanabilirsiniz.

Türkiye'de olduğum için Ekim kutusuna da yetişebildim. Beni çok mutlu etmedi bu ay ama ürünleri hemen paylaştık. 


Davines Naturaltech Nourishing Shampoo

Bu kutudan bir tek bu ürüne çok sevindim. Daha önce de çıkmıştı bu şampuan ve saçlarıma çok iyi gelmişti. Bir çılgınlık satın almayı düşündüm ama çok pahalı ya :(


Lancaster cilt bakım ürünleri

Bunlar annemin oluyor genelde :) Bu sefer de öyle oldu :) Bu yüzden ürünler üzerine pek yorumum yok ne yazık ki.


Lancaster poşet ürünler

Poşet cilt bakım ürünlerinden pek hoşlanmıyorum. Anlaşılmıyor bence böyle. Bunlar da annemde.

Macadamia Natural Oil Moisturizing Rinse 

Macadamia ürünlerini severek kullanıyorum. Bu ürünü de ablama bıraktım denemesi için.


Palmer's Cocoa Butter Formula 
Palmer's kakaolu seriyi severek kullanıyordum ama hamilelikte kullanmış olduğum çatlak kremi yüzünden bir tiksinti oluştu bende. Artık kullanamıyorum iyi mi? :(

Wella Enrich Repair Serum
Bunlara da ablam el koydu. Geçenlerde denedi ve memnun kalmış.


Dediğim gibi bu ay sadece şampuan beni memnun etti. Bakalım Kasım ayı kutusunda neler çıkacak :)

Vanilya Club Eylül kutusu için buraya tık tık 

2 yorum:

  1. Kasım kutusu daha iyi, makyaj ağırlıklı :)

    YanıtlaSil
  2. Vanilya Club'a bir türlü ısınamadım ben. İyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül