3 Ekim 2015 Cumartesi

Yeni Kitap Kokusu Sardı Her Yanı


Öncelikle bu duygusal başlık için kendimi kutluyorum. Geçen sene olduğu gibi bu sene de Okuyan Us yayınevinden kitaplarım geldi. Evde mutluluk dansı yaptığımı söylememe gerek var mı? Üstelik bu sefer ilgimi çeken kitapları seçebilme şansım da oldu. Bir kere daha çoooooooook teşekkürler.

İlk kitap Cem Mumcu'nun Binbir İnsan Masalları kitabının 4. sü olan Hassas Ruhlar Terazisi.


Paul Tillich - Olmak Cesareti 

"Kader, suçluluk ve ölüm korkusu; modern ruhu altüst eden üç kaygıydı." Diyor arka kapak. Sanırım bu kısma vurulup merak ettim.



Sam Harris - Yalan

Dürüstlüğün de sınırları var mı, yoksa yalan, yalan mıdır? diyor arka kapak. Okumak için Japonya'ya dönmeyi bekliyorum.



Charlotte Kasl - Buda Aşık Olsaydı

Öncelikle kapak tasarımı olarak favori kitaplarımdan biri oldu. Buda öğretileriyle Aşk'ın El Kitabı. Bakalım bakalım :)


                                 Lena Dunham - Bildiğin Kızlardan Değil

İnstagram'da sıkça yazarın röportaj videolarına denk geldim. Ve bu yüzden deliii merak ediyorum bu kitabı da.



                                     Suzan Mumcu - Dinle Harun Reşit

Bir annenin oğluna yazdığı mektuplardan oluşuyor.
" Gözümü kapatan perdeleri aralayarak gerçekleri görmek, gizli hazineye ulaşmak, elif iken nokta, nokta iken hiç olmak, kısacası ölmeden önce ölmek istiyorum ben."



Thomas A. Harris, M.D. - Ben Ok'im - Sen Ok'sin

Geçmişi değiştiremeyiz. Ama bugün bizimdir. Kim olmak istediğinize karar verin ve olun.
Popüler Psikoloji alanında çok popüler bir kitapmış. İlk basımı 1969'muş.  O günden bugüne hala popüler olunca ister istemez merak ediyor insan.



             Steven Pressfield - Yaratma Savaşı

Öncelikle kapaktaki kuşa hastayım. " Duran, başlamayan, üşenen, erteleyen, korkan, oyalanan, bir şeyler eksik diyen, asıl hayatına uzaktan bakan herkes için! "

Yani özetle hepimiz için.




            Emma Straub - Her Şey O Yaz Oldu

Bütün yaz bu kitap ile karşılaştım instagram'da. O kadar merak ettim ki hemen başladım tabii ki :) Henüz çok başlarındayım ama keyifli gidiyor.


                                Rollo May - Özgürlük ve Kader

Dünyanın en ünlü psikiyatrlarından biriymiş yazarı. Bu kitabın da arka kapağı çok etkileyici. Merakla okumayı bekliyorum :)

 

                               Reca Deşilton - Reca'nın Mutfağı

Henüz içerisindeki tarifleri denemedim ama gördüğüm en keyifli ve baskı olarak kaliteli yemek kitaplarından biri. Ba- yıl-dım!!! Tarifleri denedikçe haber ederim :)


                     Angutyus - Bir Apaçi Masalı 1-2-3-4-5

Geçen sene beni uykusuz bırakan Fedai'nin yazarı Angutyus'un hayatını anlatan seri. Ben 3. kitaptayım bilmem anlatabildim mi :) Hızlı okunan, akıcı bir seri.

Videoyu izlemeyi unutmayın :) Çooook teşekkürler Okuyan Us

Geçen senenin videosu için buraya tık tık 

9 yorum:

  1. Ne güzel hertaraf kitap :) senin yerine burada bende cildirdim. Bende kitap hediye almayi çok seviyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Merhaba sizi takip ettim ama bolggerda yeniyim yardimci olmak için sizde takip ederseniz sevinirim 😊http://lavvienrose.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Keyifli okumalar Sergül ablacım benim en çok merak ettiğim hassas ruhlar terazisi ve bildiğin kızlardan değil oldu alıp okuyacağım hemen.

    YanıtlaSil
  4. Sizin kitap seçimlerinizi çok beğeniyorum.
    Seçtiğiniz kitapların çoğunu okumamış oluyorum belki ama isimleri zevkinizi ortaya koyuyor. Görünce merak uyandırıyor. Klasiklerden vakit bulabilsem de böyle özgür kitaplar okuyabilsem :)))
    Bu arada uzun zamandır anonim olarak okuyucunuzdum. Şimdi ortaya çıkma vakti :))

    YanıtlaSil
  5. Annemle birlikte bu kitapları okumak istiyoruz gerçekten tanıttığın için teşekkürler sergül abla ve Yalan adlı kitabın arkasında yazan soru beni de ikileme sürükledi ^-^ sanırım yalan söylerdim

    YanıtlaSil
  6. Annemle bu kitapların hepsini okuyacağız tanıttığın için teşekkürler sergül abla ^-^ bu arada Yalan adlı kitabın arkasındaki olay beni de düşündürdü ama sanırım yalan söylerdim katil sonuçta ama onu ben yabancı olarak gördüğüm için ne yapardım bilemedim...

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Annemle bu kitapları okuyacağımız kesin tanıtım için teşekkürler ^-^ bu arada Yalan adlı kitabın arkasındaki yazı benim çok düşünmemi sağladı sanırım yalan söylerdim sonuçta katil ama ben onun katil olduğunu bilmesem doğruyu söyleme ihtimalim var bilemedim...

    YanıtlaSil
  9. Cok güzel secimler yapmissin yine,yaratma savasi tam aradigim kitapti hemen aldim bende,iyi okumalar

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül