14 Eylül 2015 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #189

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.



Türkiye'ye geldim geleli boşladım buraları. Yazasım olunca vakit olmuyor, vaktim olunca da yazasım.

Toplu kahvaltıları çok sevdiğimi yüzbininci kere yazsam sorun olmaz değil mi?




 Kızıma aşığım dersem anlarsınız beni değil mi?



Doğum günümde azıcık cafe molası yapmıştık. İzlediniz mi?




Güzel geçiyor işte günler. 

Umarım bu hafta da çoook güzel geçer hepimiz için.
                                                   Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

4 yorum:

  1. en kısa zamanda japonya'da gördüm bekliyoruz, unuttuk sanılmasın!! :)

    tatilin kalanı da eğlenceli geçer inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. sergül , anne olduktan sonra daha başka bi güzelleştin,elinde bebeğinle verdiğin pozlar, hafif dağınık,biraz yorgun ama o kadar içten, doğal ve güzel ki. bu yorumu yazarken içim sıcacık oldu, inşallah sen de kızınla sıcacık bir hayat sürersin :)

    YanıtlaSil
  3. ben 2010 da evlenip Zonguldak'tan Konya'ya gelin geldim ve hala ( ve sanırım ömrümün sonuna kadar) ota boka ağlıyorum..insanlara alışamadım,ben annemi istiyorum ben ,burda deniz yok,istediğim hiç bişey burda yok,arkadaşlarım nerde vs... yerde taş görsem " aaa Zonguldak taşı " diye oturup ağlardım... ki seni bulana kadar :) bi şekilde youtube da videolarına denk geldim ve izledikçe aydım :) Efsun'un doğumundan sonra anneni havaalanında yolculamaya gittiğiniz videoda o kadar şaşırdım ki .. ama kendime :) ben annemi gönderemiyorum :( artık otogardakiler de alıştı bana.. hemen biri gelio yanıma annemi gönderdikten sonra.. tamam kızım yine gelicek annen diye.. hatta bazen onlar bile benimle ağlıo :) seni gördüm dedim kendine gel.. bak kız o kadar uzakta ve kendini mutlu edecek bişiler bulmuş,bi şekilde oraya alışmaya çalışıo.. sen 5 saatlik yerde 3 gün yas ilan ediosun annen gitti diye :) hayata dair bişeyler öğrettiğin için teşekkürler.. seni bulduğuma gerçekten çok sevindim.. ve bu arada benim de bi kuzucuğum var.. 3,5 yaşında bi tosbak kuş kendileri.. kızım doğduktan sonra bana her yer Ravza :) eşinle,kızınla,güzel ailenle beraber geçireceğin ve bizimle de paylaşacağın güzel günlerin olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
  4. Sergul'cum annelik sana cok yakisti. Bir sonraki yaz tatillerimizde denk getirebilirsek gorusmeyi cok isterim. Sanirim hala Japonya'ya donmedin. Tatilin tadini cikarin ana-ogul. cok opuyorum, ailene de selamlar.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül