17 Eylül 2015 Perşembe

Hangi Rimeli Kullanıyorsun?




Sanırım her şey bu fotoğraf ile başladı. O günden beri sık sık sorulur oldu rimelimin markası. Normalde pek rimel karıştırmayı sevmesem de, eldekileri değerlendirmek adına 2 rimelimi karıştırıp kullanır oldum. Ben de sonuçtan memnunum açıkçası.


Ben siyah rimel sevdiğim için ikisi de siyah. Rimel karıştırırken sıralama da önemliymiş. Geçen gün tersini kullanınca anladım.

Önce tek kat Maybelline One by One Volum Express'i kullanıyorum. Kirpikleri tek tek ayırıyor, ben hacim açısından pek yeterli bulmuyorum. Bu yüzden üzerine tek kullandığım zaman kirpiklerimi yapıştırdığını düşündüğüm Make Up For Ever Smoky Extravagant kullanıyorum. Ve sonuç fotoğraftaki gibi :)

Maybelline Türkiye'den, Make Up Forever Amerika Sephora alışverişimde hediye geldi ama bu marka Türkiye'de de satılıyor diye biliyorum.

Sizin favori rimeliniz hangisi?

11 yorum:

  1. maybeline her zaman favorim... geçen avondan big &daring aldım kirpikleri harika gösteriyor hacimli ve uzun ama temizlemesi ayrı dert (loreal göz makyaj temizleme suyu üstüne bebeak acı badem sütü kullanmamın arkasına bir de bebe şampuanı ile yıkıyorum hala yapış yapış kalıyor) bir de ben de kaşıntı yaptı. daha önce hiç böyle birşey yaşamamıştım. bunu çöpe atıp tekrar maybeline e döneceğim ;)

    YanıtlaSil
  2. önce bir maşallah demek lazım ♥️ Henüz doğru rimeli bulamadım ama mufe sizde çok güzel duruyor bir deneyeyim :)
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Son gunlerdeki favorım kotonun rimeli koton make up bır bak derim cnm :)

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten kirpiklerin muhteşem görünüyor :) Ben şu sıralar Loreal'in Butterfly Mascarasını kullanıyorum ve inanılmaz memnunum! Biraz daha fazla hacim istediğim zaman üzerine Essence'in I Love Extreme Crazy Volume Mascarasını kullanıyorum ve muhteşem oluyor :) Uygun fiyatlı üstelik, kızlara duyurulur :))

    YanıtlaSil
  5. Hatun, sendeki kirpik herkeste yok. (maşşallah :) Ben hangi rimeli kullanırsam kullanayım bu fotoğraftaki gibi görünmesi için takma kirpik takmam gerekli.
    Beyu'nun rimellerini içeriği biraz daha temiz olduğu için ve kolay akmadığı için tercih etmekteyim :) tavsiye edilir.

    YanıtlaSil
  6. kendi kirpiklerimi bilirdim uzun :) ayy maşallah ne güzel kirpikler... bende deniyeyim bakalım sonuç ne olucak :) alnıma değer heralde :)

    YanıtlaSil
  7. Max factor rimelleri başarılı buluyorum.

    YanıtlaSil
  8. Aynen fotoğrafta çok güzel duruyor kirpiklerin ablacım tek tek ayrılmış benim favorim gratisten aldığım get bir lashes volume curl

    YanıtlaSil
  9. her zaman Loreal rimelleri kullanıyorum. Favorim lash architect 4d

    YanıtlaSil
  10. merhabalar uzun süredir bloğunuzu takip ediyorum. aslında her şey japonyada gördüm bloğu ile başladı benim açımdan:D çok eğlenerek takip ediyordum.
    şimdi rimel yazısının altına bu yorum pek olmadı galiba ama içimden blog için renkli bi başlık yapmak geldi. umarım beğenirsiniz linkini buraya bırakıyorum..
    http://i.hizliresim.com/yl7ERL.png

    YanıtlaSil
  11. Sen bi ara maybelline markasının sarı bir rimelini kullanıyordun, sende görüp aldım ve hala almaya devam ediyorum :)) dur bende değiştireyim bari :))

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül