27 Haziran 2015 Cumartesi

Gide Gele



Gide gele annemi de Fossil bağımlısı yaptım :) Hatta ablamı da :) Bu sene Anneler Günü'nde burada olduğu için hediyesi Fossil'den oldu.


Bazı nesnelere bakınca aklınıza biri gelir ya, bu çanta da benim için çok 'annem'. Çocukluğumda benzer çantalar çok kullandı. Dolayısı ile bunu görünce hemen karar verildi.

Arkasında bir de cebi var. Günümüzün hastalığı telefonlar için çok kullanışlı oluyor bu cepler.


Annemin gözü aslında benim saatimdeydi ama aynı modelden bulamadık ne yazık ki. O da benzer modelin (belki de aynı seri) gold rengini aldı.

Annem büyük bir zevkle modellik yaptığı için bu yazıyı yazmamak olmazdı. Anneme teşekkür ederim :)

Siz neler aldınız bu sene annelerinize?


6 yorum:

  1. Ben saatlerini çok beğeniyordum sayende çantalara da seviyorum artık

    YanıtlaSil
  2. Abla annenle annemin ayakkabısı aynıymış. :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Sergül abla 2 defadır yazı yazıyorum.Ama yazılarımı ya yanlışlıkla siliyorum.Ya da sana gönderiyorum.Bilmiyorum ama şimdi tekrar en baştan yazacağım.Merhaba Sergül abla ben Aslinur.17 yaşındayım.Senin ile yolumun keşişmesi geçen yaz gerçekleşti.Ben youtube de japonya hakkında video ararken senin videolarını gördün m.Hatta açtığım ilk video da sen yoshi abiyi tanıtıyordun.Sonra sayfana girdim.Tam da aradığım tarzda videolar hazırlamıştın.Sonra bir tanesine gireyim derken zamanla hepsini izledim.Sen videolarinda japonya'nın kültürünü, yemeklerini,toplumunu tanıttığın için izlemesi daha zevkli oluyor.Neyse ben senin videolarini izlerken aynı zaman da anneme ayrıca diğer arkadaşlarıma da senden bahsettim.Anne dedim japonya da Sergül abla var dedim.Japonya hakkında videolar hazırlıyor.Oranın genel de herşeyini tanıtmaya çalışıyor.Sonra bi baktım annem de izlemeye başlamış.Sonra da arkadaşlarıma söyledim,anlattım.Onlar da şimdi senin videolarını izliyor.Yani kısacası Sergül abla her yaştan insana hitap eden çok muhteşem videolar hazırlıyorsun.İyi ki geçen yılın yaz ayların da senin videolarini görmüştüm.İyi ki az da olsa seni tanımışım.İyi ki Japonya da az da olsa tanıdığımız bir Sergül ablamiz var diyebiliyoruz

    Şimdi ise Sergül deyince aklıma ne geldiğini söyleyeceğim.
    Sergül deyince aklıma;
    1)sevgili eşi yoshi abi ile tatma videoları
    2)O çok mu çok şeker kızı Efsun
    3)O birbirinden güzel fossil çantaları
    4)Japonya da ki gezi videoları
    5)Kozmetik ürünleri
    6)Yemek videolari
    7)Market alışverişi
    8)Neru neru nerune geliyor.
    Aslında bunlar dışında daha bir çok şey geliyor.Ama burada noktalamak istiyorum.Seni çokkkkk seviyoruz Sergül ablaaaaaaaaa 😘😘😘😘😘😘😘😘


    YanıtlaSil
  4. Anneme hiçbir şey almadım.Ben ona hediyeyim;))) Şerife abla güle güle kullansın:) Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. en son bir hırka aldım
    hatta aynısından kendime de aldım

    anneni seni ve kızını öpüyorum
    enişteye selam ♥

    YanıtlaSil
  6. Bende fossil hastasıyımmm :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül