14 Nisan 2015 Salı

Kızıl Nehirler


Efsun geldi geleli kindle'ım ile daha iyi anlaşıyoruz. Işıkları kapatıp, kendi ekranından okuyabilmek en büyük sebebi. Aslında kız uyuduğunda uyumaya çalışıyorum genelde ama bazen de olmuyor. Olmayınca da okuyorum. Tabii bütün ev işlerini annem yaptığı için şimdilik buna vaktim oluyor.
Annem dönünce neler olacak bakalım.

Hastanede başladım Grange'in Kızıl Nehirler kitabına. Yıllarca kitapçılarda görüp, uzak duruyordum. Ne büyük hataymış. Ne kadar akıcı bir kitapmış. Bu okuduğum ikinci Grange kitabı oldu. İkisine de bayıldım.
Sanırım bir Grange hayranı olma yolundayım. Bakalım üçüncü kitap ne olacak?

Leyleklerin Uçuşu kitabı için buraya tık tık

Bir de Kindle videosu ekliyorum, belki aklınıza takılan soruların cevabı buradadır. İyi seyirler

Okuduğum Kitaplar yazılarım için buraya tık tık

Serrose ve Kitap bloğum için buraya tık tık 

5 yorum:

  1. Harikaymış! Evet anne evdeyken daha fazla fırsat oluyor olabilir ama inşallah bebişi parka, temiz havaya çıkardığında da senin çokça zaman olacak diye düşünüyorum :) İnşallah o güzel günler sağlıkla, huzurla geliversin! :)

    Musmutlu Günler! :)

    YanıtlaSil
  2. Grange'ın bütün kitaplarını okumanı tavsiye edrim. Akıcı bir dili ve harika kurgusu var. Hele ki finaldeki şoklar inanılmaz güzel. Efsun'a da maşallah çook tatlı allahım nazarlardan korusun sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Merhaba.Ben de kindle çok istiyorum ama kitabin tadini verir mi diye de endiselerim var.bir de turkiyede cok pahali sizin model kilifiyla 439tl.okuldan ogretmen arkadasim almış. Onunkini görünce almaliyim dedim.haftaya alacagim galiba. Bir de arkadasim bilgisayar ogretmeni oldugu icin 2000 tane kitap indirmis.istersen alip gonderebilirim bazilarini.sevgiler...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül