9 Mart 2015 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #175

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.




Annemin getirdiği kıyafetlerden bazıları bunlar. Çoğu bavul hakkı sebebi ile evde kalmış. Neler mi var merak edenleri videoya alalım :)







Hala ilgi dağınık malum, ama okumalar devam. Uykudan önce göz attıklarım bunlar.


Bazı yerlerde hamile otoparkı var :) Annem gelince ben de bir turist havasına bürünüyorum. Yoshi ile yapmadığım şeyleri annemden cesaretle yapıyorum :) Bu poz da onlardan biri :)


Ve gezmelerden bir demet :) 38 haftaya girdik. Hadi bakalım ne zamana kısmet olacak kızımıza kavuşmak. Dualarınızı eksik etmeyin :)


İşte böyle geçti bir hafta. 

                                                       Umarım bu hafta da çooook güzel geçer.
                                                        Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

3 yorum:

  1. Sağlıkla kucaklayın, dualarım sizinle

    YanıtlaSil
  2. Hepsi de çok şirin. İnsan bebek eşyalarına bakarken mutlu oluyor. Çok imrendim doğrusu. :D Allah hayırlısıyla bebeğinizi kucağınıza almanızı nasip etsin inşallah.

    YanıtlaSil
  3. Sergül hanım/abla merhaba! Sizinle tanışalı çok bir zaman olmadı 2 hafta önce youtube kanalınıza tesadüfen denk geldim ve o zamandan beri takip ediyorum. Sizin hikayenizin bir kısmını buradan bir kısmını da videolardan öğrendim. Ben yurtdışı merakı olan ya da yeni moda olan çekik sevdalısı değilim sizi de bunun için takip etmiyorum. Öncelikle okuduğunuz kitaplar ve yaklaşım biçiminiz dikkatimi çekti. Ben eskiden kitaplarla ilgili ufak notlar alırdım ama bunun için ayrı bir özen göstermezdim sizin not defterlerinize aldığınız notları görünce içimde bir şey harekete geçti sanki ve ben de artık okuduğum kitaplara özel sayfalar ayırıyorum, notlar alıp yorumlarımı yazıyorum, değerlendirmeler yapıyorum. Sizin okuma alışkanlığınızı da çok ama çok istekli buldum ve okumalarınızla ilgili yapılan her kitabı da okuyor yorumunu bence hiç kafanıza takmayın. Okumaya meraklı olmanın nasıl bir şey olduğunu bilmedikleri için böyle söylüyorlar sanırım. Çok konuştum umarım sizi sıkmamışımdır. Düşüncelerimi paylaşmak ve sizin paylaşımlarınızı takip ettiğimi bilmenizi istedim. Umarım ailenizle (yeni üyeyle tabi ki :)) birlikte sağlıklı günler geçirirsiniz.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül