2 Mart 2015 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #174

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.




Kötü niyetle yapılmış, laf olsun torba dolsun diye söylenmiş sözlerin sahibine armağan ettim bu maydanozları. İçleri temizlensin diye.



Geçen hafta doktor kontrolünden sonra ultrason görüntülerini alıp, kayınvalideye gittik :) Onu da alıp bir güzel cafe kahvaltısı yaptık. Sohbetin bir noktasından sonra anneme Japonca, kayınvalideye Türkçe çevirmeye başladım ama onlar bozmadı beni ya :) canlarım işte :) Bol anneli bir gündü, tadını çıkardık. Yoksa videosunu izlemediniz mi?






Annem yanımızda olunca işte böyle sevdiğim fotoğraflarımız çıkıyor ortaya. Doğal, anlık :) Teşekkürler anne!



Yine bir mug almış olabilirim :) Ama Olaf'lı mug çook datlu değil mi?


Annemle akşam yürüyüşü öncesi bir poz :)


İnstagramda bu fotoğrafı paylaşınca adamın biri (evet kocaman adam hem de marlboro içen bir adam) bunu paylaşıyorsun günah, benim bunu alacak param yok ve canım çok çekti diye yazmış. Türkiye'de 1 paket sigaraya kaç kilo portakal, elma ve muz alınır bilmediğimi sanıyor sanırım. Üstelik bu fotoğrafı görebilmesi için internet paketi ve internete uyumlu bir cihaza sahip olabilmesi gerektiğini de eklemek isterim.
Böyle ruh emiciler var. Laf olsun, torba dolsuncular. Bir de bunları savunanlar var ki! Ah ah neyi savunduğunu bilmeyen, savunmayı kendine vazife edinmiş olan boşboğazlar! Sizi Allah'a havale ediyorum ve hakkımı asla ama asla helal etmiyorum size.  Yukarıdaki maydanozlar size hediyemdir.


Ve Mart'ın ilk günü 'spring' boyamamı bitirdim. Bu ay güzel bir ay olsun ve olacak inşallah. Önce ablamın doğum gününü kutlayacağız, sonra da bizim kızın gelişini bekleyeceğiz. Bakalım hangi günü seçecek gelmek için. Dualarınızı, enerjilerinizi ve iyi niyetlerinizi bekliyoruz bu tarafa doğru :)


İşte böyle geçti bir hafta. 

                                                       Umarım bu hafta da çooook güzel geçer.
                                                        Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

2 yorum:

  1. Allah mutluluğunuzu,huzurunuzu daim etsin Sergül ablacım Yoshi eniştenin annesi çok şeker canını sıkan birisine güzel gönderme yapmışsın ablacım maydanoz ile kelime haznesi az olan insanlar argoya başvurur zaten çook güzel bir hafta diliyorum size

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Sergül, annene bayılıyorum, aslında seni sevmemdeki en büyük sebeplerden biri annen,anneannen ve kızkardeşindir. O kadar tatlısınız ki, ailenize yeni bir üye katılacağını bilmek de beni mutlu ediyor.Maydonozlar harika fikirmiş çok güldüm. Allah sağlıklı,kolaylıkla bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşallah. Bıu arada bir konuda iznini almam gerekiyormuş gibi hissediyorum. Ben de bloğumdaki kitap tanıtımlarını senin gibi videolu olarak yapmak istiyorum. Senin bloğunu sürekli takip ettiğim için aklıma geldi. Umarım senin için sakıncası yoktur.Sevgiler

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül