16 Şubat 2015 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #172

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.




Ocak sonundan beri okuma hızımı kaybettim. Her gün mutlaka okuyorum da, su gibi alıp giden kitap yok elimde. En akıcı 5 Gün Kala adlı bu kitap. Keyifli gidiyor. Sonunu da merak ediyorum açıkçası :)
Cd annemden hediye. Mug'ım ise Cana'cığımın hediyesi. Amerika Starbucks'ta çıktı satışa :)


Bizim kızı görmek için kliniğin ilk randevusunu alıyoruz. Böylece 1 saatte bitiyor işimiz. Yoksa 2-3 saatten önce çıkamıyoruz klinikten. Sabah sabah gözümüzü klinikte açıyoruz dersem, yalan olmaz!


Sevginin, sevmenin her şeyin anahtarı olduğuna inanıyorum. Kendini sevmek (bencillikle karıştırmadan) her şeyin anahtarı. Bütün kötülüklerin kaynağı insanın içindeki kendini sevmeme halinden geliyor bence. Kendinden mutsuz olan herkes, etrafa da mutsuzluk saçıyor.

Bu yüzden sevin kendinizi!



Büyüklere boyama bu ara stres topum. Tavsiye ederim herkese :)

İşte böyle geçti bir hafta. 

                                                       Umarım bu hafta da çooook güzel geçer.
                                                        Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

4 yorum:

  1. Tiramisu ve Karamelin keyfine diyecek yok çok tatlı bir kare.

    YanıtlaSil
  2. Ah o mug ♥ O seri buraya gelmedi ya Starbucks'ın alacağı olsun :(

    YanıtlaSil
  3. Merha Serrose,

    Bu diyeceklerimi lütfen ters anlama. Bu kadar takip edilen bir bloggersin ve ben hep bekledim Özgecan ile ilgili birşeyler karalarsın diye. Hem bir kadın olarak hem kız bebek bekleyen bir anne adayı olarak bunu gercekten senden bekledim. Türkiye'de olan olaylara hiç kayıtsız kalmadın ama bu konuda hic birşey karalamadın. Oysaki bu olay kadınlar icin gercekten onemli bir durum. Bu kadar takipcin varken onları etkileyebilirdin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://yolunneresindeyim.blogspot.jp/2015/02/neden-yazmyorsun.html

      bu durum kadınlar için değil! İnsanlık için önemli! Böyle bir yorum yazmadığımızda düzeleceğiz inşallah! Kim ne yapmış, ne giymiş, ne demiş derdine düşmediğimiz gün ülke ve dünya için güzel bir gün olacak!

      Sil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül