9 Şubat 2015 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #171

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.


Aynada kendimizi kontrol etmece :) 33. haftadan merhaba!


Yeni kitap geldi. 5 Gün Kala gerçekten akıcı bir kitap. Bu ara elimde bu var. Sonunu çok merak ediyorum şimdiden!


Ve 34. haftadan merhaba :) Bütün kış bere aradım kendime. Sonunda buldum bir tane :) Yoshi şapka ve bere çok seviyor bende ama ben pek yakıştıramıyorum kendime. Ama sanırım daha fazla bere almaya karar verdim :)

İşte böyle geçti bir hafta. İnstagramda fazla aktif değildim.

Umarım bu hafta da çooook güzel geçer.
Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 


Son videomuzu izlediniz mi?

9 yorum:

  1. Bencede bere size çok yakışıyor. Hatta bir ara saciniz kisaydi ve pembe bir bereniz vardı. O zamandan beri bereyi size çok yakistiriyorum. :)

    YanıtlaSil
  2. Hamilelik size farkli bir guZEllik getirmis

    YanıtlaSil
  3. 34.hafta mı maşallah Sergül ablacım bere cidden şirinmiş ama telefon kabın daha da şirin :) çooook sağlıklı,huzurlu,mutlu bir hafta olsun hepimiz için.

    YanıtlaSil
  4. Maşaallah ne güzel Anne adayısın, Allah nazarlardan saklasın. Yoshi'nin ailesinin anlayışlı olması çok güzel ancak senin de dediğin gibi bu işler iki taraflı oluyor. Ama Japon xenophobia'sını tamamen aşmış olmalarına bayıldım, tekrar tekrar maşaallah. Bu arada Totoro'lu telefon kabı çok şirin güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Sergül abla,
    Senin kitaba olan tutkunu çok iyi biliyorum.Tam sana göre bir site var ve mutlaka kullanmalısın.http://www.neokur.com/
    Buraya okuduğun kitapları veya okuyacaklarını ekleyip onlar hakkında inceleme yapabiliyorsun.Bence bakarsan mutlaka hoşuna gidecektir.Aynı zamanda başlayıp bitirdiğin tarihleri de ekleyebiliyorsun.Umarım bu yorumu görürsün ve bakarsın. :)

    YanıtlaSil
  6. cok tatlisin Sergul abla!!!! :) masallah sana :) ALLAH gonlundekini hayirlisiysa versin, hayirlisini gonlune sevdirsin :) opuyorum kucak dolusu

    YanıtlaSil
  7. bere çok yakışmış :) Gömleği de bulmuşsun, o da çok yakışmış, ikinize de maşallah :)

    YanıtlaSil
  8. Çok tatlı bir gebe oldun ya Maşallah, Rabbim nazarlardan saklasın :)

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül