12 Ocak 2015 Pazartesi

Karışık Alışveriş



Son zamanlarda yapmış olduğum minik alışverişleri toplayıp video çektim. Bakalım neler almışım.

2015 kararlarımdan biri en azından 1 adet Japonca kitap bitirmek. Japonca kitap hiç okumuyorum. O kadar türkçe kitap okunmayı beklerken elim gitmiyor açıkçası. Ama bu sene kararlıyım ilkokul çocukları için olan kitaplardan aldım. En azından bir tanesi bitecek. Hepsi biterse ne ala :)



Yine bir Disney Store alışverişi :) Olaf kalem, Mickey Mouse sınırlı üretim saat veee tabii ki Winnie the Pooh'lu telefon kılıfı :)


Ve olmazsa olmaz Loft kırtasiye alışverişi :)


Uzun zamandır masking tape almıyordum. Bu sefer kids serisinden aldım.


Açılmış halleri böyle :)

Aldığım ürünler hakkında daha fazla bilgi ve burada yayınlamadığım daha fazla ürün videoda :) İyi seyirler

10 yorum:

  1. hepsi çok güzeller.Güzel günlerde kullan Sergül abla :)

    YanıtlaSil
  2. En çok mürekkeplere bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan ablacım kitapların kapaklarına bayıldım özellikle alttan sağdakine

    YanıtlaSil
  4. Japonya temalı stickerlar, mürekkepler ve bantlara bayıldım!! Güle güle kullanın. :))

    YanıtlaSil
  5. hepsi çok güzeller mürekkeplere ayrı bayıldımm :)Japoonların kitaplarını kaplamaları fikrini de ayrı beğendim tr de var mı acaba o tarz kaplardan araştırma yapacağım, malum biz türkler çok meraklıyız otobüste metrobüste falan kitaplarımızı taciz eden bir çok göz oluyor etrafta :)

    YanıtlaSil
  6. Olaf aşkına :) O kdar çok seviyorum ki olaf ı anlatamam her yrde aramayı bırakınca bence karşıma olaflı bir şeler çıkacak , inanıyoum haha deli gibyimde avm lerde :)))

    YanıtlaSil
  7. Sergul abla kindle hakkinda yazi yazarmisiin :))

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül