29 Ekim 2014 Çarşamba

Ondokuzuncu Hafta


Ondokuzuncu haftada (hamileliğin) duygusal değişiklikliğin en ağırını yaşadım bugün.

Sebepsiz ağlamaca ve bel ağrısı da bonusu. O kadar ağlamaya bir de baş ağrısı başlatmış oldum.

Kontrol manyağı biri olarak (başak burcu çok sağol) bedenimdeki ve duygularımdaki değişimi uzaktan seyrediyor olmak biraz canımı sıkıyor sanırım.

Sebep yokken ağlamayı da hiç sevmem ama ağladım işte! Öyle böyle değil hem de!

Neyse bugün geçti bitti çok şükür. (Japonya'da şu an 00:39)

Bir de Japonya'da yazlık saat uygulaması yok. Biz ileri-geri almıyoruz yani. Bu sebeple artık aramız 7 saat! Japonya'da saat kaç diye soranlar Türkiye saatine 7 ekleyin bulursunuz.


İşte böyle

Bugün dualarınıza beni de ekleyin!

İyiyim çok şükür ama daha iyi de olabilirim yani!

Selamlar&sevgiler


9 yorum:

  1. Örgü örmeyi biliyor musunuz? Bebeğe hazırlık yapmak bu duygusal değişimleri olumlu yönde aşağıya çekiyor. Bilmiyorsanız bir şekilde öğretebilirim :D

    YanıtlaSil
  2. Hepsi geçicek ve sen mutlu olucaksın Sergül ablamız :) tesellimiz bu olsun :))) <3

    YanıtlaSil
  3. Canım bunlar mutluluk göz yaşların olsun inşallah hep daha belli değil ama bende bir bebek bekliyorum belli olucak bu ay ve ben bunun moduna şimdiden girmiş gibiyim azda olsa TV de dygusal bişi görsem hemen salya sümük oluyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Dualarım seninle Sergül ablacım Allah senin de Yoshi eniştenin de yüzünü her daim güldürsün tabi Hayırlısıyla doğacak olan junior Katonunda :) işleriniz hep yolunda gitsin

    YanıtlaSil
  5. Hamilelikte oluyor bu duygusal fırtınalar ve sağanak yağışlar, hiç sıkma kendini canın istediğinde ağla istediğinde gül. Benim de iki kedim var , hamileyken 4 tü onların sayesinde daha az ağladım. Şimdi 1 yaşındaki oğlum ve 7-8 yaşındaki kedilerimle evin içinde koşturmaktan ne ağlamaya ne de başka birşeye halimkalmıyor.

    YanıtlaSil
  6. Ya kıyamam Sergül Abla.. Lütfen kendini üzme ahh şu hormonlar! :(

    YanıtlaSil
  7. sevgili sergül doğduktan sonra kafana takacak o kadar şey olacak ki ah keşke hamilelik günlerime dönsem diyeceğin günler olacaktır.lütfen bügunlerın tadını doyasıya çıkar mutlu kal sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  8. Herkeste farkli bir hamilelik sendromu oluyor sanirim :) Bende 27 haftalık hamileyim ne duygusal travmalar ne bel agrısı vs. çok şükür. Bence ne oluyorsa olsun iyi kötü tadını cıkar. Bebegin veya senin saglıgın yerinde olduuktan sonra bunlar geçici.

    YanıtlaSil
  9. :) bende 16 haftalık hamileyim ve her aşerdiğimde ağlıyorum, çocuk gibi. Üstelik insanların arasında da olabiliyor, rezil oluyorum. Belim ise inanılmaz ağrıyor, ilerleyen dönemlerde nasıl alışveriş yapacağım bilemiyorum. Allah sabır versin, gurbette olmak da zor. Çok şükür iyi bir eşin var. Mutluluklar dilerim :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül