17 Eylül 2014 Çarşamba

Bir Gece Iki Kitap


Deniz Yıldızı adlı işkenceden kaçıp, kendimi annemdeki kitaplığımın yanına attım. Kitaplar kitaplığa fazla geldiğinden bir düzeni yok ne yazık ki. Bu yüzden nerede ne var pek bilemiyorum.
Bir rafı gözüme kestirip onlarla oyalandım. Raftan bazı kitapları okumak üzere ayırdım.

Bunlardan ilki Tolstoy'un Davulun Sesi adlı kitabı. Sonradan fark ettim ki Çocuk Bahçesi serisindenmiş. Bu yüzden puntoları biraz büyük ve yer yer resimliydi.
Yarım saate kalmadan okudum bitti. Kitap okumaya yeni başlayanlara ve özellikle yaşı küçüklere gönül rahatlığı ile tavsiye edebilirim. İlkokuldayken bayılırdım bu tarz kitaplara.


Tolstoy hemen bitince ayırdığım kitaplara bir daha göz attım. Yıllar önce Kitap Yurdu sitesinden indirimde (1 ya da 2 liraydı) almıştım bu kitabı. Ve o da okunmayı bekliyordu.
 Emmanuele Bernheim'e ait O'nun Karısı 1993 yılında Fransa'da en önemli edebiyat ödüllerinden Medicis Ödülünü almış.

Kolay okunan ve ilgi çeken bir kitap. Aldatma üzerine bir konusu var. Şaşırtıcı bir son sizi bekliyor. Bu da pat diye bitiveren kitaplardan oldu.
Aslında uzatılabilirdi yaaa diye kalıyor insan.

Böylece bir gecede iki kitap bitmiş oldu. İkisi de keyifliydi bence.

Aslında uyumadan önce bir de üzerine az sayfası kalmış olan Ruhi Mücerret kitabımı bitirdim ama o da başka yazıya :)

Siz neler okuyorsunuz bu ara?

Okuduğum Kitaplar yazılarım için buraya tık tık

14 yorum:

  1. Posta kutusundaki mızıkayı dün bitirdim ;) tavsiye ederim rğer okumadıysanız :)
    Şimdi aylak adam kitabıma başlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa bırak okumayı yeni duydum o kitabı :D ayıp bana yahu bakayım bir :D

      kitap alışverişi diyetindeyim aklıma girmeyiniz lütfen :D dönüşe az kala stok eritmece inşallah :D

      Sil
  2. William Shakespeare'e taktım ben de. Othello, Romeo ve Juliet, Bir Yaz Gecesi Rüyası derken sıra Macbeth de. Okumadıysan eğer Sergül abla oyunları okumanı tavsiye ederim, bana sanki daha kolay akıp gidiyor gibi geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klasikleri hangi çeviri ve yayınevinden okuduğun çok önemli sakın unutma :) iyi okumalar

      Sil
  3. Ben de en son Film Kulubunü okudum hatta yazdım bile:) Umarım benim de stok kitaplarım erir bi gün:)
    http://blogumabandim.blogspot.com/2014/09/film-kulubu-david-gilmour.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ah ah kilo gibi bu stoklar erimiyorlar bir türlü :D kilo gitsin kitaplar kalsın bari :D

      Sil
  4. bende grange kitapları okuyorum bu aralar ve blogunda gördüğüm kitapları da satın almaya çalışıyorum. kitap okuma aşkın sayesinde bende eski günlerime dönüp kitap okumaya tekrar başladım. teşekkürler ve sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Hem okunacaklar hem alınacaklar bitmiyor bir türlü :) Ben de Kaygılarımızın Kışı - John Steinbeck ve Yandaş - Veronica Roth ve birkaç kitabı daha dönüşümlü okuyorum , keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
  6. 6 senedir yazmak..
    Vay be..
    Ne güzel bir şeymiş.. İnceliyorum bloğunuzu, tebrikler :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba ben de bu iki hafta da Khaled Hosseını ( Uçurtma Avcısı yazarı) 3 kitabını okudum çok beğendim tavsiye ederim.Bugün de Kitap yurdundan Böğürtlen Kışı ve Yüzyıllık Yalnızlık kitaplarım gelecek.Bu kitapları okuyan var mı?

    YanıtlaSil
  8. EN SEVDİĞİM HUYUN SERGÜL BAYILIYORUM KİTAPLARINA OKUMANA SANA

    YanıtlaSil
  9. mutfakta aşk kokusu var'ı okuyorum. Cep kitabı, Carrefour'da 3.90 olunca atladım. Fena değil ama ben kesinlikle aşk romanı insanı değilim.

    YanıtlaSil
  10. Ben Uğur Koşar'ın "Allah de ötesini Bırak" isimli kitabını okuyorum, manevi yönden çok rahatlatıcı ve şakinleştirici bir kitap beğendim.

    YanıtlaSil
  11. O'nun Karısı kitabını yıllaaar önce ayşe arman köşesinde yazmıştı. çok ilginç bir konusu vardı gerçekten, hala unutamadım. ama ayşe arman kitabın sonunu da yazdığı için almak gibi bir merakım yok maalesef :(

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül