24 Ağustos 2014 Pazar

Mini Alışveriş



Dün geceki Kuşadası planına yeni açılmış olan D&R'a uğrama şartı ile dahil oldum. 2. şubenin açılmasına sevindim. Bilenleriniz vardır belki birkaç ay D&R kitap bölümünde çalışmıştım. Kuşadası'nın ilk şubesinde. Hayatımın en güzel günleri idi. Kaçta yatarsam yatayım, erkenden uyanıp işe gitmek koymazdı. Her gün kitap kokusu ve yeni çıkanlarla çevrili bir dünya. Sanırım en özlediğim  iş deneyimi buydu.

Neyse duygusallığı bırakalım. Annemler ve lise arkadaşımla Cafe Marin'e oturduk. Siparişleri verdik ve ben kendimi D&R'a attım. Önce kitap bölümüne daldım. Beni ne çekeceğini bilmeden tabii. Pizzanın gelmesine 12 dakikam olduğu için azıcık zaman stresi yaşadım.
Derken kendimi Tezer Özlü'nün önünde buldum. Yorumlarınızdan yola çıkarak Yaşamın Ucuna Yolculuk kitabını aldım. Hemen yan rafta Özlü'nün en sevdiği yazarlardan Pavese duruyordu. Bunu bir işaret olarak kabul edip, onu da aldım elime.
Biraz daha dolanıp kasaya gittim. Bu arada içeride çok hoş müzikler çalıyordu. Ödemeyi yaptıktan sonra çalan cd'yi sordum. Ve tekrar kasaya gidip onu da satın aldım. Happy Hour cd'nin adı. Kitap okurken bayılıyorum böyle müzikler dinlemeye. Yoshi ile sık sık okuma saatlerinde eşlik ediyorlar bize. O da sevecek yani.

Böylece yeni şubenin açılışını yapmış oldum kendi içimde :)

Kitaplarım biraz sonbaharlık sanki. Azıcık depresyon barındıyorlar gibi. Şimdi karar vermem lazım. Bunlar Türkiye kitabı mı, Japonya kitabı mı olacak diye. Önümüzdeki günler gösterecek. Beni çağırırlarsa burada, çağırmazlarsa Japonya'da okunacaklar.

Yorum yazan herkese çok teşekkür ederim.

Mutlu Pazarlar!

Tezer Özlü Kalan kitabı yazım için buraya tık tık 


4 yorum:

  1. Bencede tam sonbaharlık kitaplar olmuş ama neyse ki müzik cdsi happy hour ♥ Seni fazla üzmesin kitaplar diyedir belki ^^

    YanıtlaSil
  2. Daha önce Senden Önce Ben kitabı için "İyi ki Türkiye'de okumuşum,Japonya'da okusam etkisinde daha uzun kalırdım." demiştin.O yüzden bence Türkiye'deyken okumalısın :) Hepsini keyifle okuman dileğiylee :))

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel ya kuşadası ikinci şubesini açmış :/ Gebze'de neden D&R yok T.T Gerçekten çok üzülüyorum ya Penguen kitabevi gerçekten çok pahalı T.T Bu arada şu Happy Hour'u çok merak ettim. Acaba bir alışveriş videosu yaparken vesaire arka fonda biraz çalabilir misin??

    YanıtlaSil
  4. Sergül abla öncelikle merhaba ve iyi tatiller

    "Japonya'da Günlük Hayat" videolarını izlerken birçok Japonun alışveriş merkezleri ve çeşitli restorantlarda maske ile gezdiğini gördüm bunun sebebi nedir cevaplarsan çok sevinirim... Ğü

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül