21 Haziran 2014 Cumartesi

Ortanca Bahçesi - Ajisai no Sato



Yüzlerce çektiğimiz fotoğraflar içerisinde favorim bu.
Hayır ben çektim diye değil :p
Binlerce ortanca arasında bu ikisi yanyanalardı.
Yoshi ile ben gibi.
İkimiz de ortancayız :)
Benim böyle (kimilerine göre) garip çıkarımlarım vardır.
O da 2. çocuk ben de
O da ketçap yemez ben de
O da boşanmış anne-babaya sahip ben de

İşte böyle!
Bu ikiliyi görünce bak biz dedim.

Onbinlerce ortanca gibiyiz.
Ama onlardan farklıyız aynı zamanda.
Yanyanayız!
Eşitiz.
Ama gerekirse ben arkada kalırım ya da o benim için.

Sırrı bu değil mi zaten? 


Bu parkın boool fotoğraflı yazısı gelecek söz veriyorum.
Ama fotoğraflar gelene kadar ben video izlemek isterim derseniz.

İyi seyirler!



4 yorum:

  1. Ne kadar güzel yazmışsın! Hem yazın, hem kalbin, hem aşkın o kadar güzel ve saf ki! ♥
    Seviyorum sizi ^^

    YanıtlaSil
  2. Türkiye'de gayet güzel yetişmesine rağman az olan çok güzel bir bitki :) hep yanyana kalın

    YanıtlaSil
  3. Okadar güzel bir fotoğraf ki ne diyelim ablacım nazar değmesin sizlere

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül