26 Haziran 2014 Perşembe

Neon Coral Bottled Ink Limited Edition!



Az önce kapı çaldı. Beklediğim bir posta yoktu ama kargocu amca paketi verince şaşırdım. Hemen açtım ve içinden Lamy mürekkep çıktı. Yoshi'nin sürprizi :)

Neon Coral rengi Japonya'da sadece 1000 adet çıkmış. Artık biri benim :) Bu ara canım çoook mürekkep çekiyordu iyi oldu.

Hemen bu senenin rengi Neon Coral Safari kalemime doldurdum. Mürekkebin rengine bayıldım. Vaad ettiği gibi bir neonluk göremedim ama bana da öyle gelmiş olabilir :)

Kalemimle, mürekkebin kapağının parlamasına bayıldım :)

Aşkım çoook teşekkür ederim.

Bu mürekkep başka hangi ülkelerde çıktı bir bilgim yok. Bilen biri yazarsa sevinirim.

Sevgilerimle

Lamy Safari aşığı Serrose :)


7 yorum:

  1. Merhaba Sergül,

    Ben de kartuş formunu görmüştüm kaleme özel ama şişe mürekkepten haberim yoktu. Güle güle kullan. Bildiğim kadarıyla Türkiye'de yok. Bakalım başka hangi ülkelerde çıkacak.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazıyı görünce hemen Hollanda sitelerine baktım, ama maalesef burda da şişe mürekkep halinde yok, sadece kartuş olarak var bu renk...

      Bu aralar benim de canım çok fena mürekkep çekiyor, sanırım dayanamayıp alacağım birşeyler. Neon Coral Safari hakkında halen kararsızım. Zaten pembe renkte Safarim ve Al-Star Raspberrym var.. yani hep pembe tonlarda..

      Mürekkebi güle güle ve güzel günlerde kullan Sergül!

      Sil
  2. yoshi ile videolarınızı bekliyoruz özellikle japon yemekleri yapmanızı rica ediyorum :))

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan Sergül abla :)

    YanıtlaSil
  4. biz nereye yorum yazıcağız

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan inş^^ Bu arda çok hoş fotoğraf, resmen bayıldım~ Masanın kaplaması mı yoksa örtüsü mü her ne ise bilemedim ama zemin çok hoşuma gitti^^ Lamy kutusunun fotoğraftan çıkarılmış hali de çok güzel durabilir. İstersen bir de öyle bir fotoğraf al. Ne dersin??^^

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül