23 Haziran 2014 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #145

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.





Aşkımın doğum gününü kutladık. Doğum gününde çalıştı ama bir önceki gün kendimizi ortanca bahçesinde bulduk.



Ortanca tapınağını da bulduk :)

Jose Saramago'nun Körlük kitabına başladım çok akıcı gidiyor.




Fuchiko'lu kalemler çıktı sonunda.  Çoook mutluyum :)


Fincanımda Cola Var! kitabına da başladım. Şimdilik keyifli gidiyor. Birkaç detay çok hoşuma gitti kitapta sonra yazacağım :)



Benim haftam güzel geçti yani. Sizin nasıldı?


Herkese çok keyifli bir hafta diliyorum.


                                                     Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

4 yorum:

  1. İyi ki doğdun Yoshi enişteeee nice yıllara

    YanıtlaSil
  2. İyi ki doğdun Yoshi enişteeee nice yıllara

    YanıtlaSil
  3. İyiki dpğdun Yoshi abi :D Sergül ablamı mutlu ettin ;)

    YanıtlaSil
  4. Eşinizin doğum günü kutlu olsun. Ağzınızın tadı bozulmadan bir ömür kutlarsınız doğum günlerinizi inşallah.

    Öte yandan şu kaleme bayıldım. Bende istiyorum desem satın alabileceğim bi internet adresi verebilir misiniz :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül