14 Haziran 2014 Cumartesi

Ananaslı Fanta? Mutfakta Neler Var #49

 Bu bağlantıya tıklayarak diğer Mutfakta Neler Var yazılarıma gidebilirsiniz.

Bu ara ananasa takmış durumdayım. Yıllardır tropikal meyve sevmem dedim durdum. Şimdi ananas bağımlısı oldum.

Markette ananaslı Fanta'yı görünce attım sepete. Nasıldı güzel miydi diyenleri videomuza alalım :)

Yoshi'yi ikna etmek çok zor bu yüzden videolarımızı beğenip bize destek olabilirsiniz.





Fanta Greenapple yazısı için buraya tık tık 

Fanta Armut yazısı için buraya tık tık 

Fanta Kavun yazısı için buraya tık tık 






6 yorum:

  1. Imm ilginç olabilir ananas severiz (:

    YanıtlaSil
  2. Ya ben size diyecek bir sey bulamiyorum ki. Tek kelimeyle bayiliyorum size. Evdekilerede asilamis durumdayim sizi. Anneme kardesime hani yoshi varya o soyle yapti. Serrose bunu yazdi diye anlatinca kimse onlar kim diye sormuyo. Ailecek izliyoruz /seviyoruz derler ya. Bizdekide bu durum. Kendinize iyi bakin. Hoscakalin :)

    YanıtlaSil
  3. Super sirin olmus bu video <3 Turkiyede de keske degisik cesit olsa boyle hmm...

    Melek Altan

    YanıtlaSil
  4. Allah'ım cidden çok tatlısınız yaaa yoshi enişte çok komiksin

    YanıtlaSil
  5. Allah'ım cidden çok tatlısınız yaaa yoshi enişte çok komiksin

    YanıtlaSil
  6. Çok tatlısınııııııııız :) izlerken gülümsettinşz , teşekkürler :**

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül