14 Haziran 2014 Cumartesi

Aliexpress Alışverişim


Birkaç ay önce kendime güneş gözlükleri aldım. Günlük kullanımda bu tarz güneş gözlüklerini tercih etmesem de plaja giderken iyi oluyorlar. Çünkü ben aldığım eşyaya hizmet etmeyi sevmem. Aman çizilmesin, kırılmasın vs tavrım pek yoktur. Plajda da aynı umursamazlıkta olunca bu tarz gözlükler kurtarıcı oluyor. Kırılsa canım yanmaz kafasında oluyorum. Bunu da geçen sene keşfettim :)
Geçen sene havaalanına gitmeden önce uğradığımız alışveriş merkezinde 2 tane ucuz (görece) güneş gözlüğü almıştım. Plajda sadece onları kullandım ve gerçekten çok işe yaradılar. Bu sebeple Aliexpress'ten bu senelik bir şeyler alayım istedim.
Aliexpress'i aktif kullanmayı bilmiyorum. Ben ürün aratıp tek ürün ve ücretsiz kargo seçeneğini seçip, fiyatları da ucuzdan pahalıya sıralatıyorum ve bingo :) Sonra ürünlerimi seçiyorum.


Senenin modası aynalılarla başlayalım mı? Yakışır mı, kullanır mıyım bilemedim ama attım sepete.

New John Lennon Style Round Sunglasses Vintage 60s Retro Glasses Sunnies Shades olarak geçiyor adı. Gray frame green de rengi :)

Ben $2.39 ödemişim.



Bu biraz beklediğim gibi çıkmadı ama Gülşah göz koydu kendisine :)

Rivet Plastic Frame olarak geçiyor adı. Stefan Wang Beige

Ben $2.31 ödemişim.



Yukarıdaki ile aynı model. Bu sefer yeşil çerçeve. Kemik gibi ama tabii plastik.
Ben brown sipariş etmişim ama green gelmiş.
Aynı fiyat (aynı satıcı birlikte geldiler)



En çok satın almak istediğim model (Ray Ban) ve en çok yakıştırmadığım model.
Ablama göre kamyoncu gibi oluyorum :) Yüzüm küçük olduğundan küçükleri bile büyük kalabiliyor. Ama içimde kalacak alacağım bir gün :=)

Ben $2.43 ödemişim.




A benim yuvarlak yarim :) Yuvarlak gözlük diye tutturduğum bir dönemdeydim. Aldım rahatladım :)

Trendy Retro olarak geçiyor bu gözlük. Benim Fossil gözlüğüme çok benziyor. İçlerinde favorilerimden birisi.

Ben $2.30 ödemişim.


Ve en kıymetlim :) Doğru düzgün bir markadan almayı düşündüğüm model.
Tabii ki John Lennon gözlüklerim :)

Ben $2.12 ödemişim.


Satıcı adı ya da linki vermiyorum. Dediğim gibi çok satıcı var. Kim güvenilir ya da değil bilgim yok. Şansa ve paramı riske atarak alıyorum.

Gözlüklerin tamamı sağlam geldiler. Çizik bile yoktu. Bazı satıcılar köpük kutularda yollamışlar. Free shipping'de bunu nasıl yapıyorlar aklım almıyor.

Çakma gözlüklerin göze zararlı olduğunu da eklemeliyim. Ben yukarıda dediğim gibi sadece plajda takıyorum sadece (aslında en tehlikeli yer) 
Biraz tuzluca ödediğim gözlükleri kumda çizmek istemediğim için geçen yazdan beri uyguladığım bir şey. Ama tabii canımdan kıymetli değil.
Değişik değişik takıp hevesimi almak da var tabii :)

Siz beğendiniz mi?



11 yorum:

  1. Selam Serrose:) ben en çok John Lennon'u yakıştırdım sana ikinci olarak da Ray Ban çok hoş durmuş ama hepsini keyfine göre takma huyunu daha bir beğendim:))))) Güle güle kullan =)))

    YanıtlaSil
  2. Sergül abla bende sana yakışan ve en iyi giden 4 gözlük hem POLİCE markası gözlükler gibi

    YanıtlaSil
  3. Saçlarınızı böyle yandan havalı şekilde ayırmak size çok yakışmış, daha sık bu şekilde kullanın.
    Gözlüklerin her biri ayrı ayrı yakışmış güzel günlerde kullanmanız dileğiyle.
    Benimde favorim John Lennon tarzı entel gözlük :))

    YanıtlaSil
  4. Hepsini güle güle kullan :) Aman dikkat et camları güneş görünce gözlere zarar veriyo falan diye haberler oluyor ya hep :(
    Lennon gözlükleri sana cidden yakışmış, bende çok komik duruyorlar :D

    YanıtlaSil
  5. Yuvarlak siyah John Lennon gözlüğümüz pişti olmuş Sergül abla :) Ben 8 TL gibi bir ücret ödemiştim internet siparişiydi.
    Hepsi size çok yakışmış gözlüğün yakıştığı nadir insanlardansınız :) Sizden ilham alarak bende takabilirim belki.

    YanıtlaSil
  6. Sergul kendinle celismiyor musun? Gunes gozluklerinin ozellikle de plajda en buyuk gorevi gunes isinlarindan korumaktir. Bunu bile bile neden kendini tehlikeye atiyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaziyi yazrken ayni seyi dusundum ben de ama en tehlikeli saatlerde plajda olmadigim icin sorun olmayacagini dusundum :)

      Sil
  7. Sonuncu gözlük çok yakışmış. Ayrıca Dilara hanım güneşlenme uğruna deli gibi ultraviyole ışıklarına maruz kalabiliyorsak bence bu kadar da takılmamak lazım bu gözlük işine. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. Siyah John Lennon'lara bayıldımmmmmmm bu sene kesin bir tane de benım edınmem lazım ve en çok onları yakıştırdım sanada :) :* güle güle kullan

    YanıtlaSil
  9. Sergül hepsini çok beğendim, ama en çok yeşil renkli olanı, kamyoncu gözlüğü dediğin lacivert camlı olanı ve en sondaki siyah yuvarlak olanı yakıştırdım sana. Sebebini açıklamışsın gerçi ama 2şer dolardan 5-6 gözlük almak yerine 10 dolara UV filtreli bir şey almak daha mantıklı olmaz mıydı? Hepsini güzel günlerde kullan! Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  10. Sergül cüm en çok retro tarz yuvarlak camlı tüm gözlükleri ni cok beğendim yeşil ayna ve siyah sondaki yuvarlağı acayip bayıldım bendede mor lacivert karışık renk ayna yuvarlak gözlük var ara ara bazı noktalardan yeşil parlıyor senin gibi bende bu sene yuvarlak gözluklere kafayı taktım güle güle kullan canım benim :-) Muck :-*

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül