3 Mayıs 2014 Cumartesi

Fossil Alışverişi Yine :)


Teee annem buradayken yapılmış bir alışveriş bu. Fotoğraflarını çekmiş ama yazısını yazmamışım sanırım.


Toplu görünüm :)

Öncelikle minik çantama hastayım.  Rengine ve modeline bayılıyorum. Fossil  Key-Per Wristlet SL4117 olarak geçiyor adı ve modeli. Burada tık tık 

Aldığımdan beri çantamda kendisi. Makyaj çantası, ilaç çantası, cüzdan olarak kullandım kendisini. Kafam karışık yani henüz karar veremedim ne olduğuna :)

İnstagram'da yukarıdaki gözlüklü fotoğrafımı paylaşınca modelini soranlar olmuştu. Fossil Hannah serisinden Small Oval olarak geçiyormuş kendisi. Biraz değişik bir rengi var ama çirkin karizmasını severim ben.  Burada tık tık 

Fossil'in kırtasiye bölümünden de alışveriş yapmamak olmazdı. İlk Fossil kırtasiye ürünlerim kendileri.


Ne için kullanacağıma karar vermedim henüz. Bu yüzden böylece bekliyorlar. İnternette link bulamadım ne yazık ki. Eski bir seri sanırım.


İşte böyleymiş alışverişim.


Önceki Fossil alışveriş yazım için buraya tık tık 

Yoshi ile birlikte çektiğimiz video için buraya tık tık 

Güneş Gözlüklü Haller yazım için buraya tık tık 


Ve Anne&Kız çektiğimiz alışveriş videosunu da ekler kaçarım :)


İyi seyirler& keyifli bir hafta sonu dilerim :)

4 yorum:

  1. Ozellikle defterler cok hosuma gitti. Ben desenli bantlarla kaplayip degisiklik yapiyordum.

    YanıtlaSil
  2. Kırtasiye alışverişin çok güzelmiş gerçekten güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Sergül Hanım,

    Fossil Cüzdanı çok beğendim. Bende eşime alacağım.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül