24 Mart 2014 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #134

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi
instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.

Bakalım neler olmuş geçen hafta. 



Erikler çiçek açtı darısı kirazların başına :)


Sephora Amerika artık Japonya'ya gönderim başlamış. İlk siparişi verdim bile. 

 Cilt bakımı rutinim değişti. Yeni ürünlerin yazısı ya da videosu en kısa zamanda gelecek.



Dün Yoshi eve gece yarısı geldi. Ve resmen böyle yamulmuş bir haldeydi. 

Geçen hafta pek iyi geçmedi. Ecey'i kaybettiğimiz için de çok ama çok mutsuzum. Duyduğum anda kanım çekildi resmen.
Allah'tan Ecey'imize rahmet ve ailesine sabır diliyorum.

Bu hafta hepimiz için, ülkemiz için de hayırlı ve güzel bir hafta olur inşallah.

Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 


6 yorum:

  1. ben ece annesı tanımıyorum ama gordum ve paylaşım yaptım ınstgaramda ve cok ama cok uzuldum ıcım yandı allah aılesıne sabır ve dayanma gucu versın ne dıyım dualrım onunla ve aıle ıcın olacak rabbım kımseyı evlat acısını vermesın inşallah sozun bıttıgı yer ....

    YanıtlaSil
  2. Sergül Ecey e ne olmuş ?

    YanıtlaSil
  3. İşi zor olmalı dediğine göre gecesi gündüzü belli değil ama allah dert vermesin ne diyelim yamulmuş hali çok komikmiş 😄😄

    YanıtlaSil
  4. Sergül merhaba Ecey'i senden duydum, şok oldum hemen bloga uğradım ama bir bilgi yok.. Ne olmuş doğrumu daha fazla bilgi verirsen çok ama çok sevinirim. Halen şoktayım..

    YanıtlaSil
  5. Bizim okulda erik çiçeğinin açması ile sınavlar başlıyor ... bu yüzden erik çiçeğinin açması bizim için bir uyarı görevini üslendi... :)
    Hayırlı olsun Sergül abla aldığın yeni ürünler inşallah güzel sonuçlar verir..
    Ece için Allah rahmet eylesin ailesine Allah sabır versin..Sevgilerimle....

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül