17 Mart 2014 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #133

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi
instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.

Bakalım neler olmuş geçen hafta. 


Yoshi ben sürükleyip botanik parka götürdü. O günden beri astımım arttı. Ağaçlar, polenler sağolsun. Yoshi bu fotoğrafı gösterdiğinde benim tepkim aaa saçlarım uzamış demek oldu. Yoshi de bu mudur dedi. Ne bileyim baktığımda gözüm ilk saçlarıma çarptı.


Komşu komşu huuuuu moduna bayılıyorum. Karamel cidden çok farklı bir kedi. Tiramisu çok ama çok zor bir kedi. Günde bin kere sabır çektirtiyor bize :)


Yine parktan bir fotoğraf. Siz de bizimle gezmek isterseniz videoya tık tık 


Ve Takayama gezimizden bir fotoğraf. Beni gören el kaldırsın.

Mutsuz, donuk, hasta, depresyonda bir hafta geçti benim için. Bu hafta güzel geçsin inşallah hepimiz için.

Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

Çooook güzel bir hafta diliyorum herkese :)

5 yorum:

  1. Haha kadınlar olarak başka şeylere takılabiliyoruz tabi ,Yoshi Abi bunu nerden bilsin :D

    YanıtlaSil
  2. hahaha pembe bere pembe dslr ile yansımış :)

    Sakuraları görünce. İzmir deki sakuralar açtımı diye merak ettim. Bir ara gidip bakayım. :)

    YanıtlaSil
  3. sac rengin cox gozeldi Sergul :)

    YanıtlaSil
  4. Sizi takip etmeye başladım.Süper fotolar var.Ayrıca kamerada harika rengide.

    Türkiye'den sevgilerle!..

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül