27 Ocak 2014 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #126

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi
instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.

Bakalım neler olmuş geçen hafta.


Geçen hafta gezmekten yorulduk resmen :) Maşallah diyelim. 

Tsumago'da bu güzel ile karşılaştık.

İnstagram'da yeni bir etiket paylaştım. Japonya fotoğraflarımı #birdozjaponya etiketi ile paylaşıyorum.

Genelde annem yapıyor yemekleri ama arada izin yapıyor :) Yoshi o arada devreye girip Japon yemekleri yapıyor :)
Ben ne mi yapıyorum? Bu durumun keyfini çıkarıyorum :)
Annem&kocam sağolsun :D

Kalem, mürekkep ve yazı kültürünü sevenlere yeni dergi Mürekkepbalığını şiddetle öneririm :) Ben artık geceleri okumama kararı aldım. Çünkü dergiyi okuyup kırtasiyeye koşma arzusu uyandırıyor bende :)

Bol gezmeli ve keyifli bir hafta oldu bizim için.
Bu hafta da güzel geçer inşallah.

İşte böyle geçmiş bir hafta
Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

Çooook güzel bir hafta diliyorum herkese :)

2 yorum:

  1. Sevgili Sergul,
    Seni okumayi, izlemeyi seviyorum. Her yazina yorum birakmasam da muhakkak okuyorum. Bence sen hayatin nasil guzel yasanabilecegini kesfetmis birisin. Kilolusun diyenlere, belki blog uzerinden hakaret edenlere, yerli yersiz elestirenlere kulagini tikayip yoluna devam edecek kadar olgun olman hosuma gidiyor. Cevap yazmasan da her yazdigimi okudugunu bilmek ve belki sende ufacik bir gulumsemeye sebep oldugumu bilmek hosuma gidiyor. Umutsuz ve mutsuz anlarimda bloguna bakip buradan tasan pozitif enerjinle yeniden gulumseyebilmem hosuma gidiyor. Simdi buraya bu yorumu neden biraktim? Bilmiyorum =) Sadece icimden geldi. Hem bu dunyada hem de obur dunyada hep mutlu olmani, her zaman gulumsemeni dilerim. Seni seviyorum sevgili kardesim.

    YanıtlaSil
  2. bir pazartesı klasıgı *-* efendım

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül