12 Aralık 2013 Perşembe

Tarihi Değiştiren Kadınlar


Bu yaz İstanbul dönüşünde kendime bu kitabı almıştım alandaki kitapçıdan. Aslından serinin diğer kitapları da vardı ama ben bu kitap ile başlamak istedim.
Kitabın içinde anlatılan kadınların bir çoğunu bilmiyordum açıkçası. Bu sebeple öncelikle bildiğim kadınları okudum sonrasında ise sırasıyla okudum.
Bazı kadınları okurken o kadar sinir oldum ki anlatamam. Bazılarında midem kalktı anlatılanlardan. Bazıları da beni çok etkiledi.
Kitapta sadece iyi anlamda başarı hikayeleri yok. Kötü ünleri ile tarihi değiştirmiş kadınlar da var. Zorluk içerisinde başarı elde etmiş olanları okuduğumda ise manevi güç aldım.
Kitabın anlatımını da sevdim. En kısa zamanda serinin diğer kitaplarını da okuyabilirim inşallah.
Uzun zamandır gönül rahatlığı ile kitap tavsiye edemiyordum ama bence bu seriye bir göz atın derim ben.
Bir sonraki kitabım hangisi olacak acaba :)

Okuduğum Kitaplar yazılarım için buraya tık tık

7 yorum:

  1. Bende bu seriden okumuştum ve en merak ettgm buydu ama bir turlu elime gecemedi araya hep baska kitaplar girdi senden bu tavsiyeleri okuyup baslamak daha da guzel olacak tesekkurler...

    YanıtlaSil
  2. Bende bu seriden okumuştum ve en merak ettgm buydu ama bir turlu elime gecemedi araya hep baska kitaplar girdi senden bu tavsiyeleri okuyup baslamak daha da guzel olacak tesekkurler...

    YanıtlaSil
  3. Gecen gun görmüştüm bir kitapcida ama pek guvenemedim iyimidir diye siz oneriyorsaniz alicam en kisa zamanda :)

    YanıtlaSil
  4. Bende görmüştüm bir kitapcida ama guvenemedimm iyimidir acaba diyee ama siz oneriyorsaniz alicam en yakn zamandaa ama ilk once bukre ve sizofren isimli kitaplarimi bitirmem gerek :) sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Gecen gun görmüştüm bir kitapcida ama pek guvenemedim iyimidir diye siz oneriyorsaniz alicam en kisa zamanda :)

    YanıtlaSil
  6. Yazarın tarihi degistiren liderler yazısını okumustum, anlatım benim de cok hosuma gitmisti

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül