1 Aralık 2013 Pazar

Kendime Mektup


Bazen içinde bulunduğum an bana çok acı verdiğinde kendime mektup yazarım ben. Bu kaçıncı bilemiyorum.
İçine o an içinde bulunduğum durumu, hayallerimi, hedeflerimi yazarım.
Bazen kendime notlar düşerim.
Sonra o zarfı sıkıca bantlar ve unuturum.

Geçenlerde kutuları karıştırırken bu zarfı buldum. Bir süre açamadım. Ne yazmıştım acaba kendime diye.
Birkaç gün sonra cesaret edip açtım. Biraz üzüldüm. Bazı hayallerimi hala gerçek edemediğim için.
Ama sonrasında bazı şeyler mutlu da etti beni. Bir süre sonra yeni mektup yazacağım kendime :)



Siz kendinize mektup yazar mısınız?


12 yorum:

  1. Merhabalar.. Tesadüf eseri buldum blogunuzu ve gerçekten çok beğendim. Klasik gelebilir bu sözler ama ben çok samimiyim. Çok uzun süre geçmiş postlarınızda gezdim. 41 kere maşallah dedim. Mektup dediniz bende böyle küçük küçük yazılar yazarım kendime sonra günler sonra okurum ne değişmiş ne yapmışım nasıl tepki vermişim olaylara diye mektup açılmadığı için uzun vadede güzel fikir deneyebilirim. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Evet ben yazmıştım. 30 yaşında okuyacağım. Bakalım umarım istediklerimi yapmış olurum. :)

    YanıtlaSil
  3. Bu fikire tek kelimeyle bayıldım~
    Mektup yazmıyorum ama eski günlüklerimi açıp okuduğumda benzer bir etki yaratıyor.

    YanıtlaSil
  4. güzel uygulama =) umarım gerçekleşmeyenler hayırlı hayallerin de en kısa zamanda gerçekleşir .

    YanıtlaSil
  5. Bende yazdım kendime bir tane. Devam etmeyi düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  6. güzel bi fikir canım. Ben de mektup yazacağım kendime...

    YanıtlaSil
  7. üniversitedeyken her yıl doğumgünümde bir sonraki doğumgünümde açmak üzere mektup yazardım. sonraları bıraktım. bu doğumgünümde de yapsam mı diye geçirdim aklımdan ama korktum. sanırım yaş aldıkça hayal kurmak güçleşiyor, daha doğrusu insan gerçekleşmeyecek hayaller kurmaktan korkuyor..

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir düşünce :)

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel bir fikir, ben de yazsam, dedim... Korktum sonra, kendi kendimi hayal kırıklığına uğratmaya cesaret edemedim... Malum, ele kalem alınca akıp gider hedefler, istekler, beklentiler... Her şeye rağmen kendimi fikre alıştırıp, cesaretimi toprlarsam yazacağım :)

    YanıtlaSil
  10. Ayy inanmıyoruuum diye bağırdım görünce :) ben de çok yazarım.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül