22 Kasım 2013 Cuma

Son Durak Keyakidaira

Unazuki Gezimiz #1 için buraya tık tık
Nezumigaeshi-no Ganpeki için buraya tık tık
Yine Görebildik mi için buraya tık tık
Burası Dağ Başı Kardeşim için buraya tık tık


  Ve sonunda son durağa vardık. Keyakidaira, tren yolculuğunun sonu. Ben daha fazla bir şeyler ummuştum ama anladım ki amaç tren yolculuğu. Elektrikli tren ile açık vagonda 1 saatten fazla dağların arasında geçen bir yolculuktan sonra zaten ne şaşırtabilirdi ki beni :)
Yani varış noktasında pek bir şey yoktu.


 Biz hemen kendimizi istasyonun üzerinde bulunan restorana attık. Ve hemen siparişlerimizi verdik. Ne yediğimizi merak ediyorsanız buraya tık tık
 Yemekten sonra teras bölümüne çıkıp (yukarıdaki fotoğraf) biraz fotoğraf çektik.


Fotoğraf çektikten sonra Yoshi hadi bakalım yürümeye hazır mısın diye sorduğunda, ben bu kırmızı köprüden geçeceğimizi düşünmüştüm.
Ama öyle olmadı. Diğer taraftan km'lerce yürüdük.





Yol boyunca bir dağın kenarından yürüyorsunuz. Bolca minik tüneller vardı.
Sağ yanınızda da ırmak ve muhteşem doğa da bonusu.


Çok ama çok güzel bir ortam olsa da fena yoruyor insanı yürümek. Hele benim gibi alışkın değilseniz.






 Yürüdüğünüz kısımda bazen bir anda kayalıklar başlıyor. Dikkat edilmesi gereken yerleri kırmızıya boyamışlar. Kimse kafasını, gözünü çarpmasın diye :) 
Nazik Japonlarım benim :)

Yolun sonunda ne vardı o da bir sonraki yazı olsun :)

Siz de bizimle yürümek isterseniz videoya buyrun :)





Bir de o kadar çok fotoğraf çektik ki hepsini burada paylaşmak mümkün değil. Bu yüzden Facebook'ta bir albüm oluşturdum.
Diğer fotoğrafları görmek için buraya tık tık 

1 yorum:

  1. Resimlerde bile böyle güzel bir manzarayı görmek insanın içini açıyor. :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül