11 Kasım 2013 Pazartesi

Mutfakta Neler Var? #30

Bu bağlantıya tıklayarak diğer Mutfakta Neler Var yazılarıma gidebilirsiniz.

Mutfakta dondurma var.Kendisi yeni gözdemiz.Yoshi de ben de karameli çok seviyoruz.Öyle ki kedimizin adını Karamel koyacak kadar.
Ne zaman karamelli bir dondurma çıksa hemen deneriz.Bir gün Yoshi iş dönüşü bu güzelle geldi.Cidden buram buram karamel kendisi.
Büyük ihtimalle sınırlı üretimdir kendisi.Satışta olduğu sürece satın alacağızdır kendisini :)

Fiyat bilmiyorum ne yazık ki  :(

Bu bağlantıya tıklayarak diğer Mutfakta Neler Var yazılarıma gidebilirsiniz.

7 yorum:

  1. Baya bi " kendisi" demişsin:))) severek takip ediyoruz.

    YanıtlaSil
  2. Baya bi " kendisi" demişsin:))) severek takip ediyoruz.

    YanıtlaSil
  3. Afiyet olsun. Ben de karameli bir seviyorum, bir sevmiyorum. Henüz sevip sevmediğime karar veremedim. Çikolata sevmiyorum ama kahve kremalarının üstünde ve dondrmada seviyorum. Anlayamadım ki beni:)

    YanıtlaSil
  4. şükür ki sizin mutfakta ilk defa bana göre birşey var:))çok sevindim kendisi sizin mutfağa geldi diye:))

    YanıtlaSil
  5. "Kendisini" ilk ve son gorusumuz.:) iyi bilirdik.:-D

    YanıtlaSil
  6. İlgimi çeken sınırlı üretimlerin ve dönemlik ürünlerin olması dikkatimi çekti. Bu tarz ürünler çok mu var orada? Türkiye sınırlı üretim veya dönemlik üretimlerin olmamasının nedenleri sizce nelerdir?

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül