9 Kasım 2013 Cumartesi

Mutfakta Neler Var? #29

Bu bağlantıya tıklayarak diğer Mutfakta Neler Var yazılarıma gidebilirsiniz.


 İthal ürünler satan bir dükkanda görüp sepete attım bu yiyeceği.Şeftalili olduğu için ilgimi çekti.Evde bir süre elimi süremedim.Biraz korktum açıkçası.Açıkçası Slovakya ürünü olması da ilgimi çok çekti.
Bir cesaret açıp yedim.Ben bir çikolata hatta abur cubur bağımlısıyım ama ne yazık ki beyaz çikolata hiç sevmiyorum :( O yüzden böyle beyaz görünce yüzüm düştü yalan yok :)
Ama sonra bir cesaret yedim.Yoğurt ile şeftali karışımı bir tat ve içi müsli yani mısır gevreği idi.Denediğime memnunum ama bir daha satın alacağım bir ürün değil kendisi.

Bu çikolatayı aldığım günün videosu 



Kolajenden bahsettiğim Prunusbox Ağustos kutusu için buraya tık tık

Bu bağlantıya tıklayarak diğer Mutfakta Neler Var yazılarıma gidebilirsiniz.

2 yorum:

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül