26 Ağustos 2013 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #105


instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi
instagram artık web üzerinden de bakılabilir oldu.Beni instagramda takip etmek isterseniz buyrun bu linke.

Bakalım neler olmuş geçen hafta.

 Haftaya outlet'leri gezerek başladık.Amacım alışveriş yapmaktı ama mağazalar yağmalanmış gibiydi.Hele Oxxo'da bedenler XXXS'dan başlıyordu.Madem alışveriş yapamıyorum o zaman yemek yiyeyim diyerek kendimi cafe'ye attım.
 Eğer yalnız yemek yiyorsam durum budur bende.Kitapsız yemek yemek olmaz :)
 İstanbul yolcusu Serrose :) İstanbul yazısı ayrıca gelecek :) Ayakkabılarımı yeni aldım çok seviyorum.
 Elbisemi de yeni aldım ona da bayılıyorum.
 İzmir'e dönerken alanda Starbucks'a uğradık.Kasada extra sos ister misiniz diye sorulduğunda olur diye cevap verdim.Sonra fişte gördüm ki 5.50 lira fazla para alınmış benden.Japonya'da soslar ücretsiz burada hem ücretli hem de havaalanı olduğu için kazıkmış.Kendimi resmen kazıklanmış hissediyorum.
 İstanbul'da son gün Emirgan'da kahvaltı yaptı ve oradan direkt havaalanına gittik.Uçağı görünce gülme krizine girdim.Uçağın adı da Emirgan'dı.Ben hayatın böyle mesajlarını çok önemserim.Tesadüf diye bir şey yoktur bende.
 Bu da Antalya yolcusu Serrose :)

Ay her yerde bu içecekleri arıyordum.Sonunda Antalya'da buldum.Bakalım bakalım nasıllarmış?

İşte böyle geçmiş bir hafta.

Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

Çooook güzel bir hafta diliyorum herkese :)

3 yorum:

  1. Patates kızartmesa harika görünüyoor =)

    YanıtlaSil
  2. Bir dakika!!
    Üstüne eklenen karamele 5,50 TL'mi ödedin.
    İnanmıyorum ne kazıkcıymış oradaki starbucks ben burada ekletiyorum ücret almıyorlar..
    Keşke bana bilgilendirme yapılmadı diyip geri verseydin yaa. Hem rezil olurlardı hemde birdaha böyle bir hata yapmazlardı...
    O Soğuk çayları merak ettim :P
    Serrosemiz hareketli bir pazartesi geçirmiş.

    YanıtlaSil
  3. armutlu beyaz cay favorim,siz begendiniz mi?

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül