9 Ağustos 2013 Cuma

Hepimiz Birilerinin Eski Sevgilisiyiz


D&R'ın kampanyalı kitapları arasında görünce sırf adı için satın aldım.Sanırım 5 liraydı.
Tuna Kiremitçi'nin aşk ve ilişkilere dair yazılarının derlendiği bir kitaptı.İçindeki yazılar sanırım köşesinden derlenmiş.
Ben köşe yazılarını takip etmediğim için okumuş olduğum yazılar değildi.Bazı yazıları sevdim,bolca altını çizdim.Bazı yazıları bana geçmedi,anlamadım ve eksik buldum.Ama gününde okuduğunda daha anlamlı olabilirdi belki.

Bu sanırım okuduğum ikinci Tuna Kiremitçi kitabı oldu.Elimde okumadığım kitapları var.Bu kitaptan sonra öne alabilirim.

Darısı sıradaki kitaplarımın başına :)

iyi bayramlar & iyi okumalar

Türkiye'deki kitap alışverişimin yazısı için buraya tık tık

Okuduğum Kitaplar yazılarım için buraya tık tık

3 yorum:

  1. Serrose beğendim yazınızı ancak anlaşılr olması lazım azcıkk :) başarılar

    YanıtlaSil
  2. ilk çıkardığı iki kitabını okumuştum sonra sosyal yaşantısı nedeniyle uzaklaştım sanırım.. ama benim elimde de okumadığım birkaç kitabı var hala.. bakalım..
    iyi bayramlar :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül