2 Ağustos 2013 Cuma

Güneşe Karşı Ekip Arkadaşlarım 2013



Bu başlığı geçen sene de kullanmışım.Bu yüzden bu sene de aynı başlığa devam edeyim dedim.Türkiye'ye geleli henüz 5 gün oldu.Bu süre içerisinde 2 kere denize gittim.Ve yanımda bu ürünler vardı.İlerleyen günlerde değişen ürünler de olabilir belki ama bir süre böyle devam edeceğiz.

Japonya'nın kapalı,yağmurlu ve nemli havasından sonra bir anda yakıcı güneş yüzümü çok etkiledi.
Çabuk veya çok yanan bir cilt tipim yok ama ilk gün yüzüm güneş yüzünden çok acıdı.

Yüzüme Vanilya Kutu'dan çıkmış olan Aloha High Protection Sun Lotion 30 Spf'yi kullanıyorum.Günlük olarak da bunu tercih ediyorum.Kolay emilen bir yapısı var.Cildime ağır gelmedi,üstelik terletmiyor da.

Denize girip çıktıktan sonra ya da güneşlenirken cildim çok kuruduğunda The Face Shop Pure Water Facial Mist Jeju Marine adlı spreyi kullanıyorum.Hafif kokusu ve hafif nemlendirici özelliğiyle bu ürünü de severek kullanıyorum.Evde buzdolabında muhafaza edip sıcaktan bayılmak üzereyken yüzüme sıkıyorum.Ve bu duyguya bayılıyorum.
The Face Shop alışverişim adlı yazım için buraya tık tık

Bizim gittiğimiz plajda ne yazık ki duş yok.Var da biraz uzak mesafe de bu yüzden pek duş almıyorum orada.Denizden çıktıktan sonra saçlarımın sertleşmesini sevmiyorum.Bu yüzden yanımda saç ürünü bulundurmayı seviyorum.Bu sıra Pantene Aqua Light'ı kullanıyorum.Kokusu çok güzel,etkisi de fena sayılmaz.

Ve gelelim güneş ürünlerine evden çıkmadan önce Nivea Sun Protect&Refresh İnvisible Cooling Mist 30 spf adlı spreyi uyguluyorum.Öncelikle uyguluma kolaylığına bayılıyorum.Sprey formda güneş kremi bence en iyi buluşlardan biri.Yapısı da çok güzel.Ürünün üzerinde yazdığı gibi gerçekten serinletiyor.

Eğer plaja gittiğimizde güneş çok tepede ve etkiliyse kendimi Nivea Sun Moisturising Sun Spray 50 spf ile koruma altına alıyorum.Bu ürünün yapısını da seviyorum.Sprey ürün oluşunu da seviyorum.


Ve denize girip çıktıktan sonra kurumak için güneşlenirken de Nivea Sun Pflegendes Öl-Sprey adlı bronzlaştırıcı ürünü kullanıyorum.Düşük spf olduğu için bu ürünü güneşin etkileri azalmaya başladığında kullanıyorum.Bu ürün de sprey evet güneş kremi alırken kullanım kolaylığına da bakıyorum :) Ve koksunu da çok seviyorum.

İşte bu sene ekip arkadaşlarım böyle.Bitenler olunca yenileri gelebilir.O zaman yine yazabilirim.

Geçen yaz neler kullanmışım okumak için buraya tık tık

2 yorum:

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül