25 Ağustos 2013 Pazar

Dostluk Ekmeği


Bu tatilin başında D&R'dan aldığım kampanyalı kitaplardan birisiydi Dostluk Ekmeği.Öncelikle kapak kesinlikle çok ama çok güzel.
Hikaye bir ekmek tarifi üzerine dönüyor ama bütün hayatlara dokunuyor.İnsanı bir çok zor sorular zormaya itiyor.
Hayatınızda olabilecek her ihtimalin etrafında döndürülmüş hikayeler.Aslında hafif dille yazılmış çik-lit kitaplarından biri ama ben sevdim.
Hikayesini anlattığı kişilerin yerine koydum kendimi.Üzerine düşündürüyor baya!

Yani detay vermeden kitabı anlatmaya çalışınca böyle oluyor işte.Kitap hızlıca okunuyor ama ben son sayfaları yavaş okumayı tercih ettim.
Hayata sorular sormak isterseniz alın okuyun derim ben.
Demedi demeyin canınız bolca ekmek çekecek :) Kitabın sonunda tarifler de var.Afiyet olsun şey pardon iyi okumalar :)

Türkiye'deki kitap alışverişimin yazısı için buraya tık tık

Okuduğum Kitaplar yazılarım için buraya tık tık

6 yorum:

  1. Bende merak edip almşıtım kaikenden sonra sırada bı var ;)

    YanıtlaSil
  2. Ben de okuyup beğenmiştim , kolay okunan bir kitaptı , keyifli okumalar. Arkadya Yayınları 'ndan çıkan Yağmur Sonrası isimli kitabı tavsiye ederim , çok dokunaklı , çok keyifli.

    YanıtlaSil
  3. Bugün ben başladım bu kitaba, ve kesinlikle kapağının büyüsüne kapılarak :)

    YanıtlaSil
  4. Benimde kitaplığımda okunmayı bekliyor Dosluk Ekmeği. Beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  5. bir günde bitirdim bu kitabı tatilde. Hoşuma gitti, edebi değeri olmasa da bu tarz romanları da okumayı seviyorum.

    YanıtlaSil
  6. Kitabı okumuştum, sonundaki tarife bakarak ekmeği de pişirdim. Harika bir kek çıkıyor ortaya. Kitabı almış olanlar tarifi de mutlaka denesin derim...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül