8 Temmuz 2013 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #99

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
instagram artık web üzerinden de bakılabilir oldu.Beni instagramda takip etmek isterseniz buyrun bu linke.

Bakalım neler olmuş geçen hafta.

 Hemen her gece bu sahne yaşanır bizim evde.Anne hadi gelmiyor musun bakışı bu :) Yatağa gitmeden önceki kontrol anı.
 Yoshi ile alışveriş merkezine gitmiştik.Ve arabamızı açık otoparka bırakmıştık.Çıkışta bummm.Bizi deli yağmur karşıladı.Arabaya koşana kadar çoook ıslandık.Ve bütün bunlar 4 Temmuz'da oldu.
 Ben bir sudoku severim bildiğiniz gibi.
 Şimdi buna yeni bir bağımlılık eklendi.Kare karalamacaya bulaştırdı beni.Hep merak eder ve anlamazdım.
 Yoshi bana öğretse de asıl bağımlı kendisi.
 Annem bana sürpriz yaptı.1 değil 2 değil tam 3 paket yollamış.Zenginim yani.Teşekkürler anneee...
 Geçenlerde gittiğimiz tapınağın el yıkama yeri.Ve tabii ki dragon bekliyordu burada da.
Ve 8 yıl önce biz.Geçen gece eski fotoğraflara bakarken buldum.Yaşlanmışız yaaa!!!Zaman ne çabuk geçiyor.

İşte böyle geçmiş bir hafta.

Bu arada haftaya 100 oluyoruz :D mutluyum vallahi :D 

Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

6 yorum:

  1. mutlu şanslı harika bir hafta dileriim :)

    YanıtlaSil
  2. 8 yıl önceki fotoğrafınızı çok beğendim. Güzelliğiniz hiç eskimemiş :) :)

    YanıtlaSil
  3. Bakalım 100. pazartesi neler yer alacak bu sayfalarda meraklandım şimdi.

    YanıtlaSil
  4. Hiç değişmemişsin bence. Gülümsemen hep aynı :)

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Sergül, yine hoş bir pazartesi yazısı ile karşımızdasın =) Yaşlanmamışsın bence. Aynı güleçliğin aynı enerjikliğin üstünde, maşaAllah =) Bu arada bugün Ramazan'ın ilk günü. Ramazan'ın mübarek olsun.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül