24 Temmuz 2013 Çarşamba

Dudak Koruyucularım

 Çantamda videolarında bolca görünen dudak koruyucularım hakkında sürekli bir video isteniyordu.Öncelikle toplu görünüm budur.
Ben çok ruj insanı değilim.Renkli koruyucular daha çok benlik.Hem çok iddialı değiller hem de dudaklarımı koruyorlar daha ne istenir ki başka.
 Öncelikle kıymetlilerim taaa Kanada'dan geldi.Sevgili Lale'nin hediyesi bunlar.
Maybelline Baby Lips serisinin bu modelleri Japonya'ya gelmedi nedense.Ben de yabancı Youtube'cularda görüp iç çekiyordum.Gerçekten güzeller.Biraz Nivea'nın koruyucularına benziyorlar.SPF 20 olduğu için daha çok yazın kullanıyorum.Bendeki renkleri yukarıdan aşağıya
25-Pink Punch
Mavi alt tonlu çok tatlı bir pembe.

15-Cherry Me
Bu Nivea'nın vişneli olanına çok benziyor.

30-Peach Kiss
İçlerinde en çok bunu kullandım sanırım.Hafif ışıltılı çok tatlı bir ten rengi kendisi.

 Gelelim renksizlere.Bunlar benim çantamda,cebimde,ayna önünde,kalem kutumda ve yatak başımda olurlar genelde.
Yukarıdan aşağıya

-Mogitate Kajitsu Green Apple
Ahhh bunun kokusuna aşığım :) Yapısı ve nemlendirmesi o kadar iyi olmasa da kokusu yeter bence :)

-Maybelline Baby Lips Anti-Oxidant Berry
İşte kokusu da yapısı da süper olan bir ürün.Nemlendirmesini seviyorum.Dudakta biraz beyazlık bırakıyor o da olmasa süper olacaktı.Bu 2 ya da 3. olması lazım bitince alırım yine :)

-Burt's Bees Honey Lip Balm
İçlerinde en favori koruyucu bu sanırım.Yapısı,kokusu,nemlendirmesi süper.İçlerinde en pahalı olan da bu zaten.Ama organik olduğu için hakediyor bence.Bu 3. tüpüm bitsin yine alırım.

-Nivea Deep Moisture Honey Flavor
Bu da ballı bir korucuyu ama Burt's Bees'e göre biraz yapay kalıyor.Daha tatlı bir kokusu var.İçeriğinde vanilya varmış sanırım.Vaad ettiği gibi derin nemlendirmese de güzel bir ürün.
 İşte bunlar benim aşklarım,kurtarıcılarım :)

-Maybelline Baby Lips Glow Mixed Berry Açık ve Koyu Pembe
Bu seriden 2 renk var 2 si de bende var.Dudak ısısına göre renk değiştiren bu güzeller çok tatlı bir pembeye dönüşüyorlar.Dudakta çok iddialı renkleri sevmeyen biri iseniz benim gibi tam sizlik.
 -Palladio herbal tinted lip balm -sangira PTB10
Bu en yoğun renk veren koruyucum.Resmen ruj gibi.Şarap rengi olduğu için en çok sonbahara yakıştırıyorum bunu.Yapısı güzel ama aşırı renk verdiği için çok pratik değil.Bu ürün bana Lila Kutu'dan çıkmıştı.

-Daily Delight Yuzu Candy
İçlerinde en sevmediğim ürün bu.Sanırım Glossybox'tan çıkmıştı.Yuzu portakalgillerden bir meyve.Çok hayranı değilim kokusunun hele bu üründe iyice yapay bir kokusu var.Zaten parmak giren ürünleri çok hijyenik bulmadığımdan sevmiyorum.O yüzden bu ürün sürünüyor elimde.
Ve benim kıymetlilerim.Birçok markadan sonra Japon Drug Store markası Canmake de balm ürünlerden çıkardı.
Toplamda 4 renk var ve bende hepsi var.

Tam adı Canmake Stay-On Balm Rouge olan bu ürün adı üzerinde her şeyi vaad ediyor.
Uzun süre kalıcığı,nemlendirmeyi,renk vermeyi ve Uv koruyucu da var içeriğinde.
Ben renklerini ve pratikliğini çok seviyorum.Tabii ambalajına da bayılıyorum.


İşte böyle elimdeki koruyucular Türkiye'de bulunan ürünler değiller ama internette bulabilirsiniz diye düşünüyorum.

Bir de videoda anlattım bunları :) İyi seyirler


5 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Çiçekli ambalajlara bayıldımmmmmmmmmm...ben genellikle nivea tercih ediyorum...çok sık kullanamıyorum zaten.

    YanıtlaSil
  3. Dudak koruyucularını bilmem ama dantele bayıldım:))

    YanıtlaSil
  4. Baby lips'ler harika ya, japon pazarından ısmarlamıştım çok beğendim.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül