29 Haziran 2013 Cumartesi

Mutfakta Neler Var? #19


Bu bağlantıya tıklayarak diğer Mutfakta Neler Var yazılarıma gidebilirsiniz.

Morinaga  Japonya'da çok büyük bir abur cubur fabrikası.Karamel şekerleri de çok meşhur ve lezzetli.Zaman zaman bir süreliğine farklı karamellere de denk gelebiliyorsunuz.Daha önce elmalı karamel denediğimi hatırlıyorum.
Bu sefer yoğurtlu karamele denk gelince Yoshi hemen sepete attı.Ben birkaç gün cesaret edemedim yemek için ama sonra denedim.Farklı bir tadı var.Kötü değil ama sanırım çok seveceğim bir şey olamaz.

Bu bağlantıya tıklayarak diğer Mutfakta Neler Var yazılarıma gidebilirsiniz.

7 yorum:

  1. Yoğurtlu cips neysede Yoğurtlu Karamel :P Kulağa pek hoş gelmiyor doğrusu. Japonlar herşeyi üretiyorlar yenilikciler bunu seviyorum.! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yogurtlu cips yemedim hic cesaret edemem :D

      Sil
    2. Denemelisin muhteşem bir tadı oluyor özellikle karıştırdııkları baharatlarla çok iyi zenginleştiriliyor. Bende cesaret edemiyordum tatmadığım için tadınca alışkanlık yaptı :P

      Sil
  2. Sevgili Sergül, siteni kısa süre önce keşfettim ve büyük bir ilgiyle takip ediyorum. Umarım her şey istediğin gibi olur. İstanbul'dan selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldin bloguma :)
      Tesekkurler umarim senin de istedigin gibi olur
      Bizden de selamlar

      Sil
  3. hımmm yoğurtlu değil ama başka çeşitlerini denemek isterdim :)

    YanıtlaSil
  4. Selamlar
    Yoshi neden video çekmek istemiyor

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül