10 Mayıs 2013 Cuma

Tükettim #16 Nisan 2013

 Bloğa uzun zamandır tükettim yazısı yazmıyordum sanırım.En azından etiketlerde bulamadım.Ama her ay videosunu çekip Youtube kanalıma ekliyorum.Buradan takip edebilirsiniz.

Gelelim nelerle vedalaştığıma

1-Shiseido Beauty Up Cotton-Bu benim Japonya'daki favori pamuğum.1 adet tüm yüzüme yetiyor ve kesinlikle yüzümü acıtmıyor ya da yüzümde pamukçuklar bırakmıyor.Şuan elimde başka bir marka var.O biter bitmez buna dönmeyi düşünüyorum.

2-Liese Prettia Milk tea brown saç boyası-Saçlarımı kendim boyuyorum.Ve genelde kahverengi tonlarında dolanıyorum.Bu sefer de bu renge boyadım.Hep aynı markayı kullanıyorum.Köpük boya olduğu için bana çok pratik geliyor.Aynı markaya devam edeceğim.

3-Signal Beyaz Güç diş amcunu-Bu tüp bana çok pratik geldiği için çok severek kullandım.Keşke tüpte macunların çeşitliliği artsa.Bir daha Türkiye'ye geldiğimde alabilirim.

4-S-Lumie makyaj temizleme mendilleri-Japonya'daki en favori ürünüm.Kesinlikle tekrar tekrar alacağımdır.

5-Anatomicals i should be so mucky duş jeli-Asos sitesinden almıştım.Kokusunu ve yapısını sevdik.Belki bir daha satın alırım.

6-Sala Hair Jelly Kanebo-Saçlarım uzunken (ah ah) bayılarak kullandığım bir üründü.Saçlarımı düzleştirdikten sonra kullanıyordum.Kestirince pek kullanmadım açıkçası.Ama ileride tekrar alabilirim.

7-Missha BB krem 23 numara-Tüpü kesip küçük kavanozlara aktarmıştım.Ve 2 adet çıkmıştı.Biri bitti diğerini de Neslihan'a verdim.Denemek istediği bir üründü böylece daha kesin karar verebilecek.Elimde başka BB kremler var.Hepsi bitince geri dönebileceğim bir ürün.Yazısı burada


8-Chifure Skin Lotion-Bu toniği severek kullandım.Çok kuvvetli değildi.Şimdilik elimde başka tonikler var.Onlar bitince belki geri dönebilirim.

9-Embryolisse Lait-Creme Concentre-Bu bir deneme üründü.Bu ikinci kullanışım.Güzel bir ürün belki ileride tam boyunu alabilirim.

10-Arko Nem Zeytinyağlı Krem-Bu el kremini severek kullanıyorum.Elimde birkaç tane daha var.Tekrar alacağım ve tekrar kullanacağım bir ürün.

11-İnnisfree Green Tea Pure Skin-Bu losyonumsu toniği nemlendirici olarak kullandım.Ve çok sevdim.İnnisfree benim cildime çok iyi geldi.Mutluyum bu markayı tanımış olmaktan.

12-Clarins Gentle Eye Make-up Remover Lotion-Bu göz makyajı temizleyicisini önce sevmemiştim.Sonradan çok sevdim.Fiyatı sebebiyle alacağımı düşünmesem de tavsiye edebileceğim bir ürün.

13-Flormar Plus Quartz 003-Ben simli ojeleri çok seviyorum.Bu ojeyi açık renk ojelerimin üzerinde severek kullandım.Elimde başka ojeler olduğu için aynısı almam sanırım ama Flormar ojeleri genel olarak seviyorum.

14-Elizabeth Arden-Eight Hour Cream-Bu ürünü severek kullandım.Ama bayıldığımı söyleyemem.İçerisinde spf 15 olması güzeldi.Belki ileride yine mini set şeklinde alabilirim.

15-Maybelline the Colossal Volum Express-En favori rimelim.Tekrar almak istiyorum ama elimdeki rimelleri bitirmeye kararlıyım.Bir de Rocket modelini çok merak ediyorum.Bakalım bir sonraki seçimim ne olacak.


16-Bath&Body Works Japanese Cherry Blossom-BBW mumlarına bayılıyorum.Bu koku adında Japonya geçtiği için benim gözümde azıcık torpilli ama sevdiğim bir koku.Japonya'da BBW yok ama tekrar tekrar almak istediğim bir ürün.

Bir de video çektim bu ürünlerle.İyi seyirler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül