26 Mayıs 2013 Pazar

Ruh ikizimi buldum

 Geçen hafta Türkçe dersine giderken bu arkadaş bir anda önümde belirdi.Sırt çantasını takmış tıngır mıngır yürüyordu.
Sonra bir anda gözüm sağ tarafa çarptı.
Bu arkadaş 3 adet Zebra Sarasa'yı takmış yan cebe :) Ahh dedim ruh ikizim :) Derken hızlı hızlı yürüdü ve gözden kayboldu.
Bana da arkasından bu satırları yazmak düştü.

Japonya'da kırtasiye önemlidir derken şaka yapmıyordum.

Ne kadar güvenli ülke olursa olsun ben kalemlerimi oraya takıp,öyle yürüyemezdim :) Büyük cesaret!

5 yorum:

  1. İnsan düşünmez mi, ya bir yerde düşürürsem kalemi diye gözden çıkarmış gibi dışarıda bırakmış yavrucakları :)

    YanıtlaSil
  2. erkek arkadaşımla sırt çantası vasıtasıyla tanıştığımız aklıma geldi 5 sene geçmiş üstünden oha :D

    YanıtlaSil
  3. Geçenlerde zebra sarasa mavi kalemim bitti, masamda duruyor hala çöpe atamadım :) boşunu atmaya bile kıyamadım yani :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül